Hallelujah...

Jappsi den låten går om och om igen på denna dator, jag har ändå jobbat på rätt okej nu under lektionen.
Har hunnit en hel uppgift - INTE DÅLIGT !

Jajjemän, ni som brukar läsa bloggen -
Data Måndag, vi tog tillome sovmorgon imorse,
efterssom Malin kom fram till att jag inte får anstränga ryggen. hihihihi..
Frukosten idag var som nyttig - En sprite :D
Mummss..

Och Susse borde köpa dendär klänningen ! den var hur fin som helst !
Alla sitter typ o jobbar på bra tycker jag det ser ut som.. Duktig klass vi har ändå?
Btw åkte jag med 20 över 8 bussen imorse, för vi börjar ju inte förän 5 över 10.
Sen satt jag på skolan o försökte plugga litegranna på svenskan som jag ska skriva prov på idag gissar jag..
Men jag fick ett litet störmoment när Kim o Susse kom o satt sig medmej : ) kul att se han iaf, jag brukar typ ändå inte prata med han så mkt? TYVÄRR :(
Menmen.. så gåre.
Ikväll blire Ersmark, och jag börjar fundera på när jag ska hinna läsa ut min engelska bok.. Som jag inte ens börjat med och den ska vara inne snart tror ja.. AJJABAJA.


Nu ska jag fixa till mitt brottar bälte som jag har påmig idag, och jobba vidare sen.. ni får hade !


Fick lite vackert googla fram en bild, jag tyckte det var som lite tråkigt att bara skriva : )


Puss på min Jonas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0