Fredag, och min rygg är inte schnel.

Hejsan hoppsan..
Huvva säger jag - vilken dag.
Jag kunde knappt hålla mig vaken igår, för mitt huve dunkade..
Det kan troligtvis ha någonting med ryggen att göra, efter Malå vet jag att jag fick en hel massa knutar i ryggen, och jag gissar på att nacken också kan ha fått en och annan, efterssom att jag hade ont i flera dagar.

Gårdagen.
Skolan rullade väll på som vanligt, gympan var hur kul som helst,, det var innebandy, och jag som inte ens brukar tycka om innebandy?!
Men det är ju bara att vi hade kul iaf, och efter det dansade jag lite för Lydia, vackert? mm såklart !

Jag gick på stan med Lydia efter vi slutat, vi skulle nämnligen köpa massa godis - och "få" ett par egen designade trosor : )
hahaha men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på dom än : )
I  bussen träffade jag Mini, som jag inte träffat på en hel massa veckor !, mkt trevligt, och dessutom ringde Jonas när jag åkte hemmåt, så jag pratade med han ett tag, tills vi sa hejdå och jag somnade i Sara o Olas soffa hemma hos
dom.
Väldigt skönt, men det var inte alls lika trevligt att stiga upp igen.
Åt lite pyttipanna som ola gjort och sen drog jag mig ner till stallet, mockade där och gjorde dom sista två hö säckarna för att sedan åka hem och plugga.
Halv åtta nån gång så hade jag lixom tänkt mig att jag skulle börja plugga, men jag är ju himla duktig på att låta bli, och det ångrar man sen.

Jag ringde älskling och plugga samtidigt, och det visade sig att han kunde mer än jag om Nordisk och Grekisk mytologi.
Vi hade prov på det idag, men efterssom att jag är hemma och är sjuk så har Jag inte gjort det :(
Jag satsar på att få det gjort på måndag istället.

Jag har just fått massage av papi, två knutar mindre nu, känns skönt iaf. Men han kollade bara på ryggen, nacken får vi ta en annan gång.

Ikväll skulle jag ju ut med tjejerna.
Blir inge av : / TYVÄRR, jag som sett fram emot att fira Ewe och Emelie, men grattis iaf flickor.
Nog skulle jag kunna fara ikväll. Men det känns inte schysst mot varken mig själv eller tjejerna.
Jag är ju inte sjuk SJUK, jag har bara ont i huvet o ryggen, inget som smittar direkt.
Så derför ska jag vara hemma ikväll har jag bestämt, jag skulle dessutom inte orka hålla humöret uppe, och man vill ju inte förstöra dom andras kväll?.
Dessutom börjar jag känna mig ganska sliten. sista tiden har det vart mkt som skall göras. Och även jag behöver en vilodag, fastän att jag är lite trög på att inse det själv.

Nej nog med depp nu.
Vårat kök.
Det håller på att se ut som ett riktigt kök snart faktsikt.
Det mesta börjar vara halvklart. När allting är klart så ska jag ta en bild och visa er allihopa hur det såg ut "före och efter" :)
Ugnarna är klara, spisen är klar, vattnet klart, nästan alla bänkar klart, Skåpen och lådorna är också klara,
Just nu hör jag far min som är uppe och fixar frysen, och jag tror att han ska fixa kylskåpet också idag.
Jaasi, nog har jag en duktig far, det är en sak som är säker. - Det fanns en mer "normal bild " men jag älskar min pappa även om han är tokig ibland.
Han har dragit vattnet, monterat alltihopa själv, men jag tror faktiskt att det är bra för han att vara hemma också och jobba, inte bara vara på bygget hela dagarna.

Idag är min Mormor här, när jag steg upp "imorse" klockan ett så var hon här hemma.
Jag har inte träffat henne på väldigt väldigt länge känns det som !
Min super mormor ser ni på bild här :
Hon fyller 94 år iår, och hon är pigg och glad som hon alltid har varit.
Mormor,, jag ska bli som du när jag blir stor !

Nu ska jag avrunda mitt lilla inlägg med att skriva att jag ska måsta dra mig ner till stallet nu.
Ska ätahos farmor och Farfar sen så.
Surströmming, MUMS.
Senare ikväll ska jag för hoppningsvis ligga till sängs hela kvällen, så inget telefon pratande inatt, !
Jag och Jonas pratade ganska länge inatt, och det känns idag.
Menmen jag kan inte hjälpa att jag har världens underbaraste pojkvän.
Om två veckor imorgon firar vi tre månader, tiden går fort :)

Mitt rum måste också städas, Jonas kommer ju hit imorrn och stannar till söndag, så jag kände att jag kanske borde städa upp lite i rummet.

Justfan, jag skulle ju plugga idag också, jag förstår inte hur alla andra hinner med  allt?
Är det bara jag som ALLTID har något jag måste göra?
Menmen,  nu måste jag iaf sluta skriva som jag tänker nu för tredje gången.. ska bara leta upp en trevlig bild att lägga upp... 






Strongbow, jag minns den där dagen som igår.
Hjärtat, du kommer alltid vara den finaste hästen jag vet
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats.
lämna mig aldrig.
Jag älskar dig.


sådärja, Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: lyy

SVAR: hahahah ja XD

hur blire med trosorna :]

2009-03-14 @ 12:22:43
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Ja men visst!! Sommaren måste ju skynda sig, annars måste jag börja skotta bort all snö och kasta den i vattnet så den smälter!:)



Ja alltså jag säger då det, jag vet i n g e n som har så många järn i luften som du och samtidigt orkar vara vaken och glad!:p You go girl!;)



Ska försöka börja med din blogg imorgon;)

2009-03-14 @ 12:46:31
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0