Söndagen med min gubbe.

Hejsan hoppsan galoppsan.


Ungefär såhär gullig är jonas, och han dregglar ungefär lika mke också.

Början på dagen har ni kanske redan läst i förra inlägget.. Och Jonas ringde tillslut o jag sprang ut för att möta han !.
Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle hinna gå ut på morvägen, Men han hitta mig tillslut så jag visa vars jag bodde !

Sen under dagen har vi väll inte hittat på sisådär jättemkt.
Jag visa han runt i huset, och han fick Träfffa  både Ataya o Molle. Jag är faktiskt ganska imponerad av Ataya som aldrig skällde ens en gång på Jonas.
Vi har legat i soffan mest hela dagen, o fetat oss med kladdkaka. MUMS.
Sen kom Pappa hem, och efter han kom Nils o Micaela, och Lennart såklart. huhu
Sen blev klockan mkt så Jenny var tvungen att kila iväg till träningen o Jonas åkte hem =(
Vi sa väll liksom hejdå o sen åkte han hem.
pluttinuttigullet som bara retas.
Kan ju berätta när jag lix är på g att Jonas har retast med mig ungefär hela dagen.
Och vi kom fram till att när jag står i sängen o han på golvet är jag faktiskt inte så mke längre : )
HAHA jag är lång javet. O jonas är min lilleplutt.
Sen så har han retat mig ännu mer o kallat mig för 13 åring som snart blir fjortis. Mendå sa ja att han va en gubbe o då sluta han . hihihi..
Hursom helst så älskar jag honom väldigt mkt fastän att han bara retas o dregglar.
pusspåhan!

Träningen då?
jo den gick bra, red som sagt i Dressyrspecialen, på ridskolehäst, På Tant Un.
Hon var iaf riktigt duktig o flyttade bra för skänkel o vikt.
Dukti Tanten!
Efter det har jag ätit middag nyss, lite fisk o potatis.
Nu har jag fastnat i datorn IGEN.
 
Jag förstår inte att detta bloggande börjar bli till ett begär av nått slag.
MÅSTEMÅSTEMÅSTE skriva.


HAhah jag prata med Patrik igår, han höll inte riktigt med om den saken, Han sa att han inte hade så mkt att berätta.
Men han kan väll skriva en rad om fina fäll?!
Det är tur att han har Frida som tjatar på han att skriva !
Hihih iaf så är Patrik en bajs så alla vet.


För den som undrar så har det där på armen blivit till typ köttsår nu. Som ser ut som brännsår och det svider så inna helsike. Fyfasen säger jag bara.. Men Nu vet jag iaf vare är, och det ska gå över om ungefär en vecka!.
Eller jag vet troligtvis vare är. "höstblåsor" om jag inte har helt fel. Menmen det är bara att hoppas att allt börjar dra ifrån min arm nu. Inte skänt med hela handleden full med sår. HUVVA EKLIT.


Nu ska jag ta tjuren vid hornen o plugga lite livsmedels hygien, så att pirjio inte blir sådär arg igen.
Vi hörs väll troligtvis imorgon hoppas jag.

Tack för alla fina kommentarer jag får, blir som tåren i ögat av det endå är några stycken som läser.

blinkblink o dregel



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaaa, det är ju tur att han har mig=D

2009-01-25 @ 22:33:32
URL: http://friidanordstrom.blogg.se/
Postat av: friiiida

haha jaaa, det tur att han har mig=D

2009-01-25 @ 22:35:13
URL: http://friidanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0