Tuesday and I have got an english headline.



Idag äre som sagt Tisdag och det har vart en jobbig dag !
Imorse började vi med gympa, vi gick ner till nordanå, och jag gick dit med Johan o prata med han lte, hahaha faktiskt inte så ofta jag pratar med han, men det va trevligt.
Väl borta på nordanå hade vi bara teori. booooooring.
Sen prata jag med Micke om såren jag fått på armen och han sa att det kunde vara från pulsklockorna.
Han sa också att jag skulle aldrig mer behöva ha nån sån påmej. jippie!

Hursomhelst. Dagen gick vidare,, till Engelskan som jag var duktig och skrev så sent igår kväll som ni kanke har läst?
HAHA jag tror typ på fullaste allvar att alla läser varje dag?! HAHA nee men kul iaf.
Jag redovisa muntligt för Johanna om nått slut på "Four past midnight" Gick käpprätt åt helvete. bajsbajs.
Men jag gick iaf ett G+ och det får väll duga tillsvidare.
Sen vare Matte, där gick det endå hyfsat bra, jag jobba stundvis ganska bra faktiskt.
Sen lunch nivet den där lunchen i TJUGOFEM minuter?
JAja life goes on.
Efter blodpuddingen blev det Hotell, Där jag somna till sådär tvärt nivet?
HAHA jag "sov" typ igenom hela lektionen.
Det är faktiskt ganska jobbigt att veta att man är trött, men man FÅR inte sova..
hahah huvva.

Sen sista lektionen, Den efterlängtade Livsmedelshygienen, pirjo var lika glá som allti!
Hahaha jag skrev provet iaf, och vi får väll hålla tummarna för att det gick bra.




Efter skolan gick jag på stan med min riktigt söta Evelina.
Vi hann inte gå länge alls tills dess att vi gick till bussen.
Vi tog Direktarn klockan 3 hem till henne.
Sen satt vi o softa litegranna tills maten var klar, Lassangen var jättegod hhihih.
Sen efter det satt vi o busprata lite innan vi drog vidare till Cissi.
Vi hyrde filmen "the strangers" Den var faktiskt inte så bra som vi hoppats på.

Det var typ längesen jag såg nån riktigt läskig film nu.
Vi får se om jag ska sova i moröbacke i helgen så kanske det blir att ladda hem nån då :)
Any suggestion?

Åhh det kanske blir som så att jag ska ha nisses lägenhet i Helgen, vi får se..
Men jag vet inte riktigt än, vi får se om jag hör med Jonas så jag slipper sova whole alone lixom, för att de våga jag int :(
Men någon lyckas jag garanterat få med mig iaf.
Kanske drar ihop nån tjejkväll?!
Det skulle faktiskt sitta rätt fint. Och kanske hyra nån skräckis o bara tare lugnt.


Eller kanske åka på bio och se Twilight? Alla säger att den är så himla bra, så på nå vis måste jag få se den !


Jag tycker att mitt skoter kort kan komma med posten nu på DIRR.
Jag vill köra till fäll o allt jue !
Till Andreas tex.
Sen så ska ja ju till Forciie i schtan också !
och för att inte glömma pussegurkan och jörn och värst av allt typ norsjö?
HAHA nee Norsjö kändes Liiiite väl långt. eller vadå? det är bara 10mil.
påtal om Forciie så bjussar jag på en av många bilder som jag har på han sen i 6an typ?



Annars är mitt liv ganska soft nu. Det är som lugnt o skönt nu med allt.
I skolan äre inte sådär jättemke, och resten går också bra.


HAHA btw så Anklagade jag fel person för att ha kommenterat i bloggen igår, och busringt, Förlåt Chris.
Det var busLB o Kajsabajsa !

hhuhu allt för mig så nu önskar jag er alla en god natt.

Jag hoppas det går bättre att stiga upp imorrn. I morse snooza jag från halv 6 till 10 över 7. hihih jag är morgonpigg !

Puss på mina älsklingar !

Kommentarer
Postat av: malinkå

det var sjukt längesen jag såg en skräckis ;(



jag försöker läsa varje dag B)

2009-01-28 @ 17:58:25
Postat av: lydia

mihihi kom till jörn :]

2009-01-28 @ 18:56:43
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0