Torsdaaaaaaaaaag och -20 grader ute...

Chaaaaaaaaaaaaaaaa !

Idag är det Torsdag. Dagen började bra, försovde mig i en timme bara så jag hade en halvtimme på mig att duscha packa gympan o fara...
Jag hann iaf ! Sen gick vi till bussen, Och bara för att det var så jäkla kallt just idag så var bussen tvungen att vara försenad.
Satt med Julia i bussen, riktigt kul, det är inte varje dag jag träffar henne och pratar.
När vi kom till kåge körde typ busschauffören fel?! så  det vart nån slags extra sväng typ. Vi va i stan 25 över 8 iaf, så jag hann hyfsat i tid. Vi börja dagen med Matte, jag gjorde absolut ingenting där, efterssom att hela mitt huve var upp och ner o magen var hungrig.
Påväg till engelskan köpte jag en macka och en dricka som frukost, mums !
på Engelskan så ritade vi nån teckning baklänges med fel hand. Sen skulle vi spå ut nått åt kompisen bredvid, som i mitt fall var Maaaalsaan.
Hon kommer inte heeeeeeeeeeem ikväll, och det vet bara jag och hon varför ! huhuhuu

På gympan efter lunchen hade vi skridskor, i - 18 grader !
jag tycker vi kämpa på tappert allihopa,,, och matchen gick väll ändå ganska bra ! huhu Det var b mot c ;)
Sen var det bar svenskan kvar, och där skrev vi nått som jag inte minns vare var nu.
Dagen nådde sitt slut, klockan kvart i två. Och efter det gick jag in till stan med Susanne och Erika.
Och Malin och Alva var också på stan : D

Inget köp blev det för mig iaf.. tråkigt nog. jag som är ute efter ett par svarta jeans.

Ikväll har jag varit en tväris till stallet,, men det blev ungeför bara en halvtimme.
Och sen när jag kom hem kokade jag palt, som blev uppäten av min KATT, så ingen middag för mig, bara en halv palt,,, buhuö =(.

Resten av timmarna har jag spenderat mkt i telefonen. Men min darling såklart. Jonas : )
Och jag försöker få han att skaffa lägenhet i stan ist, men det går lixom inte som jag vill.
Det är nästan lite hårt att bo 10 min ifrån varann. Men men bejb, jag älskar dig endå !
Iaf så hoppas jag att han pallrar sig mot Ostvik nästa helg. För jag saknar han faktisk nästan litegranna !
puss på han iaf !

Jag har också varit duktig på att göra läxan efter jag pratat med han. Jag har gjort praktikrapporten klart till Sara.
Så den ska jag lämna in imorrn.

Imorgon efter skolan så ska jag hitta domdär svarta jeansen som jag behöver. Jag måste ha ett par till på Lördag när Olov kommer och hälsar på på öppet hus och smakar lite tårta.

Nu äre fullt upp för mig.
Imorrn äre skoterkurs. Och den räcker hela kvällen, sen åker jag hem med Mackan och Jonte.
På söndag äre uppkörning i klutmark!. Och efter den kommer jag och Malin o Hälsar på Susanne hade vi som tänkt.



 Tack.

Du har alltid funnits där och du är helt enkelt lite bättre än alla andra.
Broe. Dessutom diggar jag bilden enormt efterssom att jag tycker om Daniel när han är glaaader.

Jaja nee nu måste jag läsa lite i boken sen sussa..

tjoooflöjt !


Kommentarer
Postat av: Olov

haha lite tårta ska jag ha :D

2009-01-16 @ 12:09:38
URL: http://oloveriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0