Tisdaaaag...

Hejsan hoppsan alla glada små filurer !

IDag är det Tisdag,, och Skoterkurs IDAG IGEN.
Jag som va peppad på att skriva provet å fåre bortgjort, men ack nej, jag får inte göra det förän på Torsdag ;)

Menmen,, det är bara att gilla läget !

Idag vare skola.. vi börja dan med gympa.. jag fick tyvärr inte vara med pga att min nacke är ur. - troligtvis.
Jag är så jäkla less på all huveverk nu alltså. en vecka i streck. Fyfaan säger ja bara !
Ett tips. BÖRJA ALDRIG KNAKA nacken, det är inte värt besväret!
eller ja , börja inte knaka nått annat för den delen heller. ucsh å fy o blä.

Så jag var med ett tag endå på gympan o passa med malin ett tag.
Sen satt jag bara o titta på.
Sen efter se hade vi Eng, Matte, Hotell o Livsmedelshygien..
ALLTSÅ FYFAN vad pirjio älskar oss... NAT
Hon var iaf arg på oss hela lektonen, efterssom att det var 2 st i hela klassen som ville skriva prov idag, vi andra skulle få skriva nästa vecka, sa hon förra veckan.
Men nu nekar hon att hon sagt de..
HAH ja somsaggt så var jag o susse ganska duktia på att jobba på utan hennes hjälp, sen sura hon ännu mera o ville inte ha nån genomgång på allt.


HAHA hursomhellst gick jag en litenliten runda på stan när vi sluta, sen for mamma o jag till royal o köpte ett par ridbyxor år mig :) Sen for vi till solbacken o sökte en jacka på intersport, inget dfann vi där, så  jag sprang in till öb o köpte 3. 6 kilo godis till mina ponniiees.

Sen in på Maxi, gick där en liten sväng, sen så köpte vi en körv o sen vare bara att skynda sig hem efterssom att vi skulle åka till skoterkursen halv 6.
Skoterkursen gick bra. blev typ nerbrottad av lillajonte.
Sitter btw o sms:ar med han nu.

Sen ikväll har jag vart en sväng till AnnMarie o hälsa på henne o berättat att jag ska bli moster den tredje maj !
JAG LÄNGTAR !

 Några bilder som gör att det pirrar lite extra i magäänn :
     
Jag älskar er allihopa !



Sen efter det så övertalade ANDERS mig att ringa till Jonas, vilket ja gjorde ett litet tag men jag sa godnatt så jag skulle hinna skriva klart i bloggen o sova så fort som möjligt ;)
Håller tummarna för att han kommer i helgen. Hoppashoppas.
puss på han iaf !

Nu ska jag lägga mig o sova, få så jävla on i ryggen av att sitta vid datorn. : (

Skeria imorrn och det blir säkert råkul ! Ska jobba me Angelica o Marcus gissar jag ; )

Jag måste ju få berätta att jag hållt mitt godis löfte i 9 dagar nu !
Dessutom knakar jag inte lika mkt nu heller. Wiiieee !


Godnatt alla mina små trollvänner.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0