Söndag och skoteruppkörning.

Hej hopp gummisnopp, sug o svälj trevlig helg !
Eller njaaa kanske inte hela helgen har vart trevlig.. men delar avden iaf.!

Igår var jag och min pussegurka ner till stallet, körde skoter ner.. Hon tog in grå och borstade upp han..sen tömkörde jag han litegranna på gården.. Måste tillägga att han var väldigt snäll, för han hade typ vilar var o varannan dag.. men han var ändå riktigt schel.

Efter stallet, börja vi baka, lite sirapspinnar, som jag säger..Eller kolakakor.
Det gick finnemang. sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde men klockan gick nog lite fortare igår än vad den brukar iaf..
Sen strax efter ett gick vi o la oss.

På morron när vi skulle upp, bestämde vi oss för att ställa väckaren på 8, för vi skulle åka klockan nio.
set sluta med att vi vakna strax efter halv iaf, sen vare bara att fika, och fara..
Vi hämtade upp Marcus o Jonte sen åkte vi vidare ner till Klutmark.
Vi hittade dit iaf,, sen satt vi oss där inne för att sen gå ut o köra..
Uppkörningen gick mycket bättre än vad jag trodde den skulle gå !
Ja var typ nervös som ett as, fast jag egentligen inte skulle behöva vara de hahahaha.
Menmen iaf så gick det superbra att köra.. Så där blev jag godkänd.
Förhoppningsvis får vi skriva provet på Tisdag så man får börja fara o hälsa på hos alla :D

Annars så efter kursen så åt vi (Jag, Marcus o Jonte) på Korvivars, det blidde nyttigheter,, PIZZA såklart. mumma!

När jag kom så tänkte jag vara duktig och läsa ut den där jävla boken! Men det gick ju som det gick..
Min nacke är ur, vilket leder till att det verkligen inte går att läsa alls, bokstäverna bara snurrar omkring, OTÄCKT ursh.
Iaf så somna jag i min fotölj, och låg där tills klockan 6.
Sen åkte jag ner till hästen och gjorde stallet o natta dom, och jag hade tillomed min feta vovve som var glad över att få följa.
Sen gick jag hem med henne med.. Jag kände mig nästan lite hurtig dära!..
Nu sitter jag här.. och pratar med lite trevligt folk och jag har äntligen fått in lite money på mobben!
Nu ska jag troligtvis försöka mig på att läsa lite till.. så att man får slumra in o bara SOVA hela dan imorrn.
 
btw så har jag bestämt mig för att vara hemma imorrn. Jag har bara en lektion och det är Matte och där ligger jag ändå ganska bra till.
Jag ska ist sova ut o åka ner till stallet, för att senare åka till skoterkursen, som räcker hela kvällen.
FULLPROPPAT liv jag har, snälla du.. gemej lite tid är du gullig?!
Jag hatar att jag måste typ schema lägga hela mitt liv?!..
Jag har aldrig tid att bara göra ingenting.. alltid är det något som skall göras.

Blidde inga bilder i inlägget idag för att min dator har humörsvängningar !

NENE nu skaja sluta klaga o ta för mig av lite god natts sömn ist..
Godnatt !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0