Söndag och Jonas kommer snart

Godmorgon alla morgonpigga.

Själv har man varit hurtig och klivit upp 20 i 6 imorse,Har nämnligen vart o löshoppat lilagrå o Matisse,
Det gick riktigt bra, han hoppade uingefär 1m. Och efterssom att jag typ inte ridit han nå mke nu, så näjde jag mig helt klart med det.

Sen efter det hjälpte vi dom andra!

Nu är jag hemma, och väntar på att jonas ska ringa, Han hittar nämnligen inte hit, HAHA bus.
Så han ska ringa när han är på g.
HAHA vad äre för toki filur till pojkvän jag har om ahn inte ens hittar till Ostvik?! Varenda liten jävel vet ju vars de är.
HAHA nee nu ska jag sluta driva med Jonas o Lägga mig i fotöljen o bara vänta på att han kommer : )

Skriver sen ikväll!

pusss på alla sötnosar !

Kommentarer
Postat av: lyydia

jag vet någon som kommer att ha en mysig dag :]

jag ska boka tid för en grej :O

2009-01-25 @ 11:38:19
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: ellan

Hoppas du får en mysig dag! :)

2009-01-25 @ 12:51:28
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0