Sömn, jatack.

Jaa nu känner jag att jag vill krypa ner i min mjuka sköna säng oc bara kura ihop mig under täcket o få somna in.
Fyfasiken så skönt det skulle vara !

Iaf så har jag fått mkt gjort ikväll.
Grå var superduper snäll att Tömköra så det gick på en halvtimme bara. Så medans jag lix hade lite tid till övers, passade jag på att rycka lite man.

Ersmark gick också jättebra, vi gjorde lite olika sorters sidvärsrörelser. och små 10m volter.
Sen i slutet skulle vi träna på förvänd galopp. vilket gick kanonbra.

när jag väl kom hem så att Mamma o Pappa vid bordet o prata om hur dom ska bygga om det.
Och i vilket fall så tror jag att det blir riktigt bra  i vilket fall.

Sen så har Jenny vart superduktig och gjort en Massa läxor som hon är extremt duktig på att skuta upp.
Så nu sitter hon här och ser just att klockan närmar sig ett, och hon ska upp i skolan imorrn
Fufan.

För att lätta på stämningen lägger jag in some pictures that makes me happy!


Flickorna som alltid får en på bra humör oavsett vad.
Jag älskar er!


Flickan som alltid vart där, och som jag alltid lyckas fastna på bild med när vi ser ut såhär?!

 
en liten efterrätt skulle sitta bra nu.


-08 pepparkakshus med lillagrå och strong vid sidan om.


Min fördetta klass som jag saknar väldigt mkt. Och ja kortet är från sjuan.


Min väldigt falska hund som är ganska söt bland. Ataya.

Och tack till Chasse som förgyllt min jobbiga kväll med lite av hans musik !

btw vem äre som kommenterar!? Nu blev Jenny Nyfiken också !

Peace och godnatt alla små troll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0