Skinande Torsdag.


Skin skin som den sol du e
 låt hela världen se ditt vackra leende
jag säger lys lys som den stjärna du e du
lyser upp mitt mörker och
 Jag känner du e med.


Solen skiner inte all för mkt idag men jag vet en annan som lyst som solen sen den
Sjugotredje Januari iår, nämnligen min bror Daniel skinit som alldrig förr.
Och Daniel, lägg märke till att jag stavar alldrig med två L.
Jag träffade dem båda två idag.
Och jag blir typ på fullaste allvar tårögd !


Min dag då?

Joo den har vart helt okej faktiskt, Jonas ringde igår och vi prata ett tag å så,
 typ endå inte lika länge som vi brukar HAHA
Iaf så gick vi väll o la oss runt tolv?
Sen somnade jag pangbom och det var något skönt.
Men att kliva upp på morgonen var inte en lika stor hit !
Men jag lyckades dra mig upp strax före sju, och jag hade typ mkt tid påmej, jag hann tillome platta håret.
hahaha inte varje dag JennyWikberg plattar håret direkt.
Nog om mitt hår nu.
Skolan.
Första lektionen var Matte, gick riktigt bra. typ första gången jag jobbat på veckor.
Sen hade vi engelska o där var jag typ klar med allt, så där blev det inte så jätte mkt gjort.
Lunchen var god, för en gångs skull.
Det var nån fisk o potatis.
Efter lunchen hade vi gympa och vi skulle åka skridskor.
det gick riktigt bra. försökte lära Kajsa o MalinV att bromsa men jag var väll ingen direkt duktig lärare :/
Men alla överlevde iaf och sen vare bara svenskan kvar.

Jag var på taskigt humör när vi börja o lämna skolan med ett glatt humör.
Vi skulle nämnligen argumentera för och emot
olika saker. Och jag var med Johan.
HAHAHA det var så jäkla kul jag dog typ av skratt.
Och sen vare slut på skoldagen.
Sen åkte jag till byske, jag hade tänkt fråga om sommarjobb, men dom hade fullt :(
Blir nog kanske fällfors trots allt !
Ärligt talat så älskade jag att jobba i fällfors.
Jag älskar människorna jag jobbade med,
Tack Niklas, Niklas, Anton, Alexander, Tina och Irene
för en toppensommar.
Och jag hoppas sommaren som kommer nu blir minst likabra.

Iaf så gick jag till byske skolan. Direkt jag kom in blev jag omkramad av världens finaste Lina Larsson !
gulligumman..
Sen så gick jag till Brushan som väntade på han älsklings Elisa.
Satt o prata med han och annmarie. Sen kom Jacke o prata ett litet tag också.
Sen kom Elisa, åhh jag älskar namnet !
Sen satt jag och pratade med som ett tag o så, tills deras buss gick iväg.
Sen åkte jag hem med Annmarie.

När jag kom hem så for jag till stallet, for ut o skrittade Gråman idag för att vi löshoppade han igår,
stackarn, han har säkert träningsverk o allt.

Sen nu ikväll har jag haft en riktig skön kväll.
Jag har nämnligen badat i vårat Jacuzzi (hurde nu stavas)
sen har jag även ångbastat och haft ansiktsmask hihihi. Och nu sitter jag här i min favorit fotölj med
mina favoritlångkalsonger och en stor t-shirt.
Och tänker på min Favorit Jonas som jag älskar väldigt mkt.
Funderar på att baka eller nått.. hmm...
nej det får bli att äta lite godis ist.
VATTENMELON !

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.

Kanske redan nu?

Godnatt

<3

Och Grattis Lunkan !

Kommentarer
Postat av: lydia

"Funderar på att baka eller nått.. hmm...

nej det får bli att äta lite godis ist."

VAAAAAAA?

2009-01-30 @ 15:58:52
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: jenny

Men lydja, det står ju vattenmelon under ju !

2009-01-30 @ 16:27:35
URL: http://trolljenny.blogg.se/
Postat av: Elisa

En sak är då säker; Daniel har en helt fantastisk syster! :D Du är verkligen en jättetrevlig och härlig tjej!

Jag såg jättemycket upp till dig förra året, och de gör jag fortfarande! Du är en riktigt glädjespridare! :D



Och tack :] Jenny är också ett fint namn :)

2009-01-30 @ 20:45:25
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0