sjunde Janurari med Brallan...

Började dagen med att vakna,, runt 10 tiden ungefär.. slängde mig in i duschen sen gick jag upp för att städa litegrana sen middan igår..
JAg ringde till Hanna strax efter 11 och hon låg och sov.. Vi skulle gå till bussen halv 12 så jag kännde lite stress när jag fick veta att hon fortfarande låg och sovde.
Menmen hon hade pratat med Rickard som skulle vara så snäll och skjussa oss till stan så han kom runt tolv tiden ;)
Vi åkte dit.. gick våran runda sen runt två var vi klara ( :O )... Jag hittade lite kläder på gina :...




dåliga bilder javet men det blir så tråkigt med bara text så why not : )

Vi fick hämtning av Mamma efter stan iaf för att hon slutade jobba klockan tre så strax efter tre var hon i stan :)
Efter en lång dag på stan med boobie och klackarna så fick man äntligen åka hem till cheese.
Jaja när jag kom hem bytte jag kläder och åkte mot byske iaf.. jag svängde in på gästis för att höra om sommarjobb men då var inte Berit eller Hanna där så jag ska nog fara dit sen nån annan dag.. typ på freda : )
iaf så tog jag sista sprutan idag (Livmodelhalscanser tjosan nivet)..
Sen gick jag upp till min mormor för att hälsa på... Hon berätta att jag ska få komma dit o räkna en massa pengar nåndag åt henne... som jag jämt gjorde när jag va liten.

saknar den tiden.

Efter byske drog jag ner till stallet somvanligt och hästarna var inte glada alls efterssom att dom inte fått nån lunch förän jag kom dit =(.. Men men jag gjorde stallet klart iaf sen ringde Malin och jag prata med Henne medans jag var ute och red hiih ;)
Sen har jag rengjort krubborna medans jag väntade på att strong skulle äta klart så dom var fina o blänkte såfint :')

Sen efter det har jag bara fikat med Nils o Micaela Mamma o Pappa. sen har jag inte gjort nått annat spec,

Godnatt allihopa imorrn ska jag vara med min älskade vänner i stan.

godnatt och sov sött o dröm om alla små kryp du mött

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA tack för dagen på stän mansikk det var kul=D

2009-01-09 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0