Onsdag, skreria och föreläsning.

Tjenare allihopa.
Tänkte bara meddela att detta blir ett kort inlägg för jag har ganska bråttom.

24 Dagar nu UTAN godis !

Dagen har vart super, fråga Rebecka imorse om jag skulle få laga mat på skeria trotts min arm och hon sa att jag skulle göra som jag ville !
Iaf så gjorde jga det.
Jobbade med Angelica och Kajsa, och det gick väll faktiskt ganska bra?!
mums blev det iaf.
Vi gjorde nån potatis som jag inte minns varen hette o griskött till, + att vi gjorde brunsåsen som var till också,
mumsfillibabba säger ja bara !
Iaf så  efter skeria gick vi till Nordanå för att kolla på en föreläsning.
Han som prata hette iaf  Jonny och föeläsningen var RUGGIGT BRA.

Han gjorde att man fick en riktig tankeställare och svara på en massa frågor och så.

Sen åkte jag hem med kvart över 4an, har aldrig åkt hem så sent nån gång förr...
HAHA men tack Jonas som berätta vilken buss jag skulle ta !
JonasLindström alltså. Riktigt kul att träffa han igen. Var ju typ länge sen sist !
Jonas (L) Johanna. NAWW : )

Imorgon Fyller Lunkan år, så hälsa Grattis till han imorrn !

Nu ska jag till stallet, sen ska Grå få löshoppa i Ersmark ikväll !



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0