Onsdag och Torsdag...

Veckan har gått riktigt fort faktiskt, känndes inte längesen vi va på skeria sist :)

Igår var vi somsagt o laga mat, jag o lillkajsen gjorde en korvgryta med lite couscous till. Sen gjorde några en soppa o resten andra annanas fromage, hure nu stavas ?! justja, det var några som baka bröd med.
Iaf så var maten superdupergod som alltid.
 Efter ett par kilo senare så städa vi bort, det gick riktigt bra, och fort.
eller det kanske var för att vi hade det så trevligt?!
Vi sjöng det mesta, allt ifrån Carola till Nationalsången. Vad kan man säga Hr1c ?!

Dagen gick fort, som den alltid gör när vi är på skeria.
HAHAH jag älskar att jobba med Kajsa, vi hoppa typ omkring som några jag vet inte riktigt vad. Men kul vare iaf. så puss på henne iaf.

Och nu tycker jag att Lydja kan pallra sig att bli frisk. JAG SAKNAR HENNE JU !

Iaf så hade vi ju bestämt att vi skulle sola solarium efter skolan.
jag Susse Lb o Malin åkte dit, och vi vart ena riktiga brownies !
I bussen påväg hem saknade jag Andras, =( Men han hade åkt hem med bil.. buhu !

När ja kom hem så var Alf (min morbror) och kolla nacken på mig. Ingenting var ur.
Det är ju på både gott och ont. Jag vill ju egentligen veta VAD det är som gör att jag får sån förbannad huvudverk !

Igårkväll var jag o hoppa Matisse i Ersmark, Det gick väll sidårdär. Jag hade aldrig ridit sen förra Onsdagen, och jag hängde inte riktigt med så det vart lite tokigt lite då o då. Men i slutet, så gick det faktiskt bra. Det gick bättre o bättre för varja gång.
Iaf så fick jag inviga mina nya ridbraller som jag köpte,, eller ja som Mamma köpte.

Idag då...
Dagen började inte som jag tänkt mig iaf.
fick lite brådis när jag insåg att klockan var 7 och jag fortfarande låg i sängen o sov.
Men jag hann iaf med bussen. Och iväg mot skolan, när jag kom dit köpte jag lite frukost, och sen gick jag till matten.
Jag fick G på provet, 1 p ifrån vg, BAJS så sur jag blir. 
Menmen livet går vidare, efter Matten hade vi Gympa, BIIIIIIIIPtest?!
Ojojoj så kul! eller kanske int.
Iaf så vart jag riktigt missnöjd när jag insåg att min kondition blivit sämre, men men det är bara att UT O SPRINGA.
önskar att jag hade lite tid över så man kan ta tag i sånna saker!.

Efter gympan hade vi iaf Svenska, där jag inte gjorde nå alls.. Sen var dagen slut.
Det är hårda dagar för vi som går HR !
hihihi sen bestämde jag mig för att stanna i stan också, jag fick åka hem till Malin o äta där, Och Lasse hade varit jätteduktigt på att laga middag !
huihihih iaf så var vi ut till Gråman o bubben o alla små höns ..
btw då får jag tåren i ögat av att Malin döpt en efter grå :')
Sen åt vi o lekte litegranna med Filip. Sen vare marsch iväg o skriva skoterprov.

Jag var rånervös, HUVVA !
Menmen det gick iaf riktigt bra, och jag klara provet med god marginal !
Så nu äre bara att vänta o se, sen så ska jag UT OCH KÖRA ! till fäll o stan o allt :')

Nu är jag hemma, skriver i bloggen som ni kanske märker, och ödslar lite tid här för att slippa gå upp o plugga.
Senare ska ja ringa till Jonas o höra med han om han kommer i helgen, som det var tänkt, hoppas hoppas att han får låna bilen o komma, Jag saknar han !

Nu spelar aik mot Modo.
Ställningen just nu är 5-0, och vi hoppas att det slutar lika bra som det börjar,
åhh jag vill på hockey snart igen, det var ju rå längesen sist nu ju !

Bror min har hyrt en skoter.. mins inte vare var för nån men nån slags lynx  en såndär som går väldigt fort kan ja ana.
Synd för jonas att han inte va härså hade han fått fara ut o köra lite :')

På tal om min bror, Nils så ska nog han och Micaela hämta en vovvsing på 10månader imorgon. En korsning Golden/beordedcollie, ursäkta stavningen men.
Det blir nog bra iaf. huhu

Nee nu fåre vara nog med dator, så nu säger jag godnatt o ajö, vi ses o hörs hoppas ja...


Fastän det var i sjuan, så tycker jag att vi kan bjuda på den endå.
















Marcus Daniel Och Richard <3



Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0