Måndag och första skoldagen .

Tjenahoj alla glada på partynissar !

Idag var somsagt första skoldan och vi hade våran första sovmorgon !
Eller inte alla.
Jag blev väckt klockan fem i morse av min kissemjaou som var hungrig.

Min "sovmorgon" slutade iaf runt fem tiden.
Jag steg upp klockan kvart över igen, av att Mamma väckte mig. För vi skulle släppa ut hästarna halv 6.
Jag körde skoter ner så jag kunde fara hem när jag ville,,, Så vi släppte ut alla hästar, sen började jag mocka åt mina egna hästar, sen efterssom att jag ska träna Matisse ikväll, tänkte jag att Sara kan få lite stall ledigt så jag gjorde åt henne med.
Jag gjorde alla nio höpåsar åt pållarna med.
Sen tog jag in Grå, jag tömkörde han i kanske 45 min, sen efter det fick han gå ut igen o fortsätta äta på sitt morgon hö =).

Så min sovmorgon blev inte till en sån sovmorgon jag hade tänkt mig iaf.
JAg slängde mig in i duschen strax före 8 iaf,ställde iordning lite mat, sen  sov jag från 9 till 10.
Klockan 10 gjorde jag lunch åt mig själv. Jag stekte kyckling och koka lite pasta, mums,, jag slukade i mig maten för att sen gå till bussen som gick 11. Jag var tvungen att åka till byske först och byta buss, efterssom att det inte går nån senare buss genom ostvik, senaste är kvart i 9. och den går från e4an.
Jag var i stan klockan 5 i tolv iaf. Vi började 10 över, så jag gick till Balder för att möta Malin, för jag hade likasom alltid, ingen koll på vars vi skulle vara.
Matte var första lektionen iaf, Inte sidådär bra start med skolan, men jag lyckades prata bort en stor del av tiden.

Sen hade vi svenska, och å den gjorde vi typ inget heller, sen efter det var dagen slut.
Hyffsat skönt med sovmorgon första dagen!

Nu är jag iaf hemma och sitter i min favoritfotölj och myser framför tv:n i vardagsrummet med datan i knäet.
Jag har nyss käkat en semla som var riktigt gott faktiskt.
Till Middag har jag somsagt tyvärr ingen aning om vad det blir. Men Mamma min brukar vara duktig på att laga mat så nå gott blir det garanterat !


Det är The Simpssons nu på tv:n,,, haha det värsta är att jag börjar gilla det mer och mer.
huhuhuh jag är nästan lite små kääär i Homer, men säg inget till Jonas är ni gulliga.

Jag ringde till han igår faktiskt,, (Jonas inte homer).. Han var med en massa kompisar och Lunkan prata så högt i telefonen att jag blev ganska så döv.
Menmen.. så kan det gå.

Imorgon äre Skoterkurs med min pussgurka. Jag längtar,, Jag tycker bara synd om Malin som ska måsta spendera helt morgondagen med mig + hela natten och hela skoldan på skeria på Onsdag,, Men hon är uthållig så vi hoppas hon klarar sig.
Nee jag vill ha skoterkortet NU. Jag har bestämt att Daniel och Jag ska köra skoter till Gustav i drängs,, bara jag får kortet så då jäklar!.
Sen så hade jag ju tänkt att åka iväg mot stan o min PUSSGURKA, och Ossiponken såklart.



Anyway så saknar jag min Anna Matilda Lovisa Holmqvist så förbaksat mkt !
Det var så enkelt förut,, vi var grannar ganska länge.. Jag minns när vi köpte kyckligarna och hade dom i eran lekstuga !
Minns du gumman?!
Alla bad i trället, alla SNÖhästar vi gjort, timmar vi tillbringat i stallet,, Minns du när vi sjöng i bilen efter den där fotbolls matchen?! Jag minns iaf. Och jag saknar dom tiderna när min bästa vän bara var några meter bort.
Du är fortfarande den bästa vän jag någonsin haft, och det kommer du alltid vara !

Jag älskar dig gumman.

pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: mattis

åh, våra kycklingar :] plus snöponies 3<<3<3<

saknar tiderna med dig hur mke som helst!!!

Men tur att vi är back togheter nu <3

även fast vi inte är grannar längre,

så kommer jag aldrig

ALDRIG sluta älska dig jenny gumman!!

2009-01-12 @ 17:44:57
Postat av: einar

snygg tjej där i slutet ju ;O vem är det?

2009-01-15 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0