Måndag o hemma hela dagen..

Tjenna..

Jag när jag var liten

Idag väcktes jag av en från Radion som ville intervjua mig. Jag blev helt ställd, efterssom att jag trodde dom ringt fel. Men dom sökte efter Jenny Wikberg så jag tror dom kom ganska rätt?!
Hon ställde en massa frågor iaf,, och jag hade lix ingenting annat för mig så jag svara på alla jag kunde svara på.

Sen började jag läsa på min bok, jag har hunnit hela 88 sidor av 263 under 8 veckor,, så jag har läst dom resterande 175 sidorna idag..

Boken heter iaf Red Tears, den handlar om en tjej Emily Bowyer.. Som under en tid börjar skära sig själv, pga av att hon intë mår bra alls. Faktiskt en toppenbok. Men tyvärr är jag ingen läsare, Men den var iaf bra tycker jag.
Dessutom blire lite roligare att läsa på engelska tycker jag - och lättare !


Nog om den : )

Vid fem idag for jag till min älskade syster Sara, och åt middag, sen åkte jag Jonte o Marcus till schtään för skoterkurs.
Den gick bra och jag var duktig på att sprätta gummiband på Jonte eller va han nu hette ( inte Jonte S, nån annan ).
huhuh.
Jaja iaf så kom mamma o hämtade oss på Edda efteråt, jag köpte en Chokladboll och Jonte S en Cola. Sen kom mamma :)
Åkte hem o läste klart dom sista 12 sidorna jag inte hann läsa innan jag for, sen nu sitter jag här och skriver : )

Imorgon är det Tisdag, vilket betyder att vi börjar med Gympa direkt på morron, hoppas vi har någe skitakul.
Sen skulle vi egentligen ha Livsmedelshygiens prov imorrn med. Men jag har inte hunnit plugga, så jag tare nästa väcka istället.

Jag tycker hemskt synd om mina små hestaaar nu. Dom har somsagt mestadels vilat senaste veckan..
tyvärr. jag har haft fullt upp och har inte haft någe tid över till dom, Men på Onsdag hoppas jag på att få komma hem tidigt o Motionera Grå innan jag ska till Ersmark för att hoppa Matisse.

Hoppas Hoppas att Jonas kommer i helgen !
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0