Lördag...

Hejsan alla stjärtkåta : )

Idag har jag inte åstakommit mer än vad jag trodde..
Jag har ridit på min ickeomtyckta häst för dagen.. han har bara retats med mig under hela ridturen. Jag skulle dressyra lite barbacka på han och det tyckte inte han var en sådan rolig övning så han bara retades med mig och kunde typ inte galoppera i normaltempo, som jag vet att han egentligen kan. skithäst idag.
Tur man har två hästar.
Och iaf en som är snäll. Strong var väldigt snäll, jag och min syster  var ute och körde. riktigt kul!

Min Far har varit snäll och masserat ut mina tre knutar. Jaghade två på ryggen och en på nacken.
ajaj =(
 Men det känns bra såhär efteråt =)



nee nu ska jag avsluta med en lite sweet bild : )



puss på allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0