Lördag och öppet hus !

Dagen med vännerna med lusiga hattar.



Idag har varit en riktigt bra dag.
Åkte ner till stan klockan 20 i 8 imorse.. för vi skulle börja klockan 8. Vi åkte o hämta upp Malin så hon skulle slippa gå.
HUHU iaf så kom inte Reckecka förän sådär typ 20 över.. och genast när hon kom började vi med kakan.
Till en början fick jag göra massa fler rosor. Och Malin skärde tårtbottnarna.
Sen där nere var det dags att pryda till den litegranna!.


 
     

Mums fillibabba !
Annars har dagen gått riktigt fort tycker jag,,  Vi slutade strax efter ett iaf.
Vi fick tillomed smaka en bit ur tårtan !
Måste bara tillägga att björnbärsmoussén var riktigt god !


HAHAHA anyway..  Så tycker jag att alla i HR1c som var där idag förstjänar en applåd !
Allt har gått jättebra och enligt typ alla så har det varit jätteroligt.
Jag är iaf jättenöjd över allas insatser. För alla har verkligen gjort det bästa som kunnat.

Nu sitter jag o Malin hära och väntar på att Nils o Mickaela ska komma tilbaks med skotern, För jag och Malin ska ner till stallet hade vi som tänkt.

Har inte så mkt att skriva idag förutom att jag o Malin ska baka ikväll! och kanske gå till drängs och hälsa på om Daniel är där?! HAHA vi ser väll..

Nemen jag bjussar på lite bilder ist för text :



     


PUSS på alla mina vänner i stiliga hattar !



Kommentarer
Postat av: Lydia

GRRRRRRRRR :]

2009-01-17 @ 15:41:31
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: Olov

tänk att jag kom förskent hahah :D

2009-01-18 @ 20:23:55
URL: http://oloveriksson.blogg.se/
Postat av: mattis

du är så snygg gumman!!!!

2009-01-21 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0