Gårdagen..

Gårdagen var helt underbar! Jag var nämnligen med Malin Susanne och Julia !
Vi träffades på stan först sen åkte vi hem till Malin och tolka med Madrass bakom hennes skoter.
Det var så himlarns kul ska ni veta! jag har nog aldrig skrattat så himla mkt på väldigtväldigt länge. Men lugnlugn Malin jag lovar att jag ska ge igen när du kommer hit ! huhuh
Efter det så skjussade snälla Lasse oss till badet. vi badade på Medlefors och Malin hade vattengympa med oss.
det gick riktigt bra, jag var nog duktigast av alla?! nee nu tjollrar jag.
Iaf så fick Malin en snilleblixt att springa ut i snön och sen hoppa ner i poolen igen ;( Dum som jag var så gick ajg med på det och jag sprang ut först.. Det var lixom SKARE och mina fötter blev lite arga påmej när jag sprang ändå.. Menmen är huvet dumt så får kroppen lida !
Jag ringde och beställde pizza när vi for från badet.. hahaha stackars han som svara han tyckte nog att jag var väldigt förvirrad kan jag tänka mig. Men huromhelst fick vi alla fyra rätt pizzor tillslut !
Efter att ha tryckt i mig drygt halva pizzan så gav jag upp.. jag trodde jag skulle orka mer men min mage sa stopp ;).
Vi satt på en film Sex And The City The Movie. Jagvet jag har sett den förr men den var bra ändå =).
Efter filmen åkte Susse hem =(.
Vi andra fick då tiden att gå. det sa bara klick så var klockan runt tretiden.
Vi gick till datan en tväris för att kolla om vilka filmer som gick på bio.
Efter det vart jag som tvärtrött.

                             Sen gick vi och la oss o prata ett tag sen sa vi Godnatt vid fem tiden imorse trorja =)


Sen vill jag bara säga tack till min Bror Daniel.
Du fattar inte hur bäst du är. Du är min kung ! Tack.


Kommentarer
Postat av: lydia

alltså.. åh ville ju också vara där =( GÖR OM DET ? (A)

2009-01-12 @ 18:30:56
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0