Fredag och skoterkurs !


Jag började dan med skola.. sista lektionen var roligast efterssom vi gjorde rosor till tårtan vi ska baka imorrn.
HUHU Yeaaah imorrn äre öppet hus på balder, och jag ska såklart vara där och servera TÅRTA =)
Och sen kommer väll kanske Olov och hälsar på somsagt.


Efter skolan gick jag o min coola vän LB på stan ett tag. Först följde jag na på ica för att köpa lite gottegott för kvällen sen gick jag och köpte ett par svarta Jeans på Veromoda. Vilket jag var tvungen att ha imorrn på öppet hus.

Annars imorrn så ska nog Malin komma hit på kvällen =) För vi ska baka till på söndag (skoterkurs)
hahaha uppkörningen är då.. Menmen jag och malin planerar att träna att köra imorrn kväll på min polaris huhu.

Iaf så sa våran lärare att han inte kommer att kugga oss vad vi än gör, så varför vara nervös när jag ändå är säker på att jag kommer klara den =)?
nene men iaf så vare första "kursdagen" idag. Åkte dit klockan 20 i 6 och hämta upp Mackan o Jonte på Edda.
Sen på kursen drog nån.. Jag tror han hette Emil en kul grej,, På nå vis kom han fram till att hjärtat alltid slår dubbelslag...
HAHAHA låter kanske inte så kul men det var faktiskt ganska rolit ;)

Nu är jag hemma iaf. Och jag funderar på att ta tag i saker o ting och läsa min engelska bok som ska vara utläst till på Tisdag.. ajjabajja Jenny! skärpning!

Mitt rum ser ut som jag vet inte vad... fast det göre väll alltid? HAHA det ligger iaf kläder fulla golvet. Men det ska ju synas att det bor nån här också, jag får väll tänka så.

Btw.. så Malin den SKITKORVEN påstår att jag inte kan vänster och höger? Malin din jäkla lögnare..
<------- vänster
höger------->


Sedär jag kan, tillomed när jag plockade av mig ringen så det så !
 nee nu ska ja ta tag i mitt liv och ringa till bruchan eller läsa eng bok.. hmmm jag undrar vad det blir?!

HAHA nemen serri GODNATT
vi ses på balder imorrn hoppas ja !

Imorgon blire andra bullar !
ungefär såhär kanske?!

nee kanske inte men man kan ju alltid drömma?
Puss på min Guldnos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0