Fredag och Jenny är hurtig !

Hej älskade vänner !

Idag har vart en såndär ovanlig dag som typ aldrig händer annars i mitt liv !
Eller vissa delar av den iaf.
Jag vaknade iaf klockan åtta i ren panik.
(min buss gick kvart över) så jag borsta tänderna och åkte iväg.
Sen när jag kom in till stan så gick jag o tog ut lite pengar, efterssom att jag gärna ville ha i mig nån slags frukort.
Sen satt jag å åt medans jag vänta på att vi skulle börja.
Vi hade nämnligen ingen svenska på morgonen.

Skolan har ändå gått hyfsat. två lektioner på hela dagen va la gött.

Malin var så snäll att vi fick sluta 12.50 ist för 14.00 hihi så jag hann med ett bussen.
Rätt så skönt faktiskt, sen när jag kom hem så satt ja vid datorn ett tag, för att senare åka ner till stallet.
Sen vare middag, jag åt middag och fick en såndär "måste göra känsla".
Så jag prata med annmarie och bestämde att jag skulle följa henne en joggingrunda runt frostkåge (9km).
Så Jag, Annmarie och Lennart var ute och sprang.
Jag kännde mig faktiskt riktigt hurtig efteråt. Nästan allt för hutig så jag baka en kladdis efteråt.
Hursomhelst så orka jag en fjärdedel av den så resten är kvar till den som vill ha?

Nu sitter jag i min favoritfotölj och har just sett klart Let's dance.
Och Jag och Jonas vann hela skiten.
Påtal om min älskling så åker jag ner till Norsjö i helgen. Det ska bli riktigt trevligt.
Så det är inte helt säkert att jag skriver imorgon.


Nu ska jag ta en härlig dusch och sova efter det.

Min blogg har humörsvängningar igen så ingen ny bild idag ! =( sry.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0