Fredag o helvetet brakar loss...

Jaa vad ska man säga?!
Skolan har gått bra idag, Svenska Engelska Livsmedel o Servering, rätt skön dag ändå !

Jag gick till skolsyster för att kolla upp vare var jag hade för nått på armen.
Hon sa att det troligtvis var en allergichock av någe slag, och smorde på nån gegga.
Sen tänkte jag ju som inte mer på det, o när jag kom hem hade det där börja svälla.
Så nu har jag typ blåsor på armen,, kul?! NEE
om det inte blivit bättre imorgon, så åker vi in på akuten.

Dethär kändes inte ens lite pepp ALLS..
Troligtvis äre nått som kommer ta lång tid innan det far bort, och jag kommer dessutom inte få vara på skeria o laga mat.
Åhh nee dethär kändes verkligen inte kul. Nu är armen inlindad åså, så att inget smuts ska komma o förstöra ännu mera.
Nee huvva.
Jaa imorrn blire ju troligtvis att åka in till stan o kolla upp vare är.
Jag som hade så många andra planer om vad jag skulle göra!.
Men men. Det blir inge av.

Vattkoppor kanske det är, men Sara hade kolla o hon sa att dt var 5% av sveriges befolkning som får vattkoppor mer än 1 gång. Och självklart så kanske jag tillhör en av dom?!  Neee Fyfan, jag känner att min negativa sida börjar komma fram. För att få lite possitiva tankar så kan ja ju prata om någe annat.

Jag var ute med lillagrå idag, typ första gången jag ridit han på nästan 2 veckor.
stackarn.
Jag var iaf ute o skritta i en timma o en kvart kan jag gissa. Jag kom på en bra idé att ringa Marielle och det blir ju som sällan korta samtal. Nemen det var riktigt kul att prata med henne. Vi prata kanske 45 min om jag kan gissa..
Sen när ja kom tillbaka så gav jag hästarna mat, o väntade på att Strong skulle äta färdigt.
Sen så var jag extra schnel o gav lilla grå nästan 2kg extra i morgonsäcken, så imorrn bitti blir han nog glad.

GRATTIS TILL ELISA OCH DANIEL ! <3


Nu är Nils o Micaela hära, med deras nya vovve, LENNART
HAHAHAH ja tror jadör.
Han var typ världens gulligaste vovve, superglad o allt.
Nu sitter jag i fotöljen o det är en lös hund utanför, Det är den där hunden som alltid drillar häromkring. Och han som äger den blir arg om man går hem med vovven. Jaaa alltså det ,måste vara en speciell dag idag,
HAHAHA neeee men iaf så
Lennart var RÅSÖT, jag är typ redan kär i han..

Åhh nu äre väll bara att hålla alla tummar man har för imorrn, och att de är nått som inte smittar, för jag vill verkligen vara med Jonas på söndag ! Och att det går över bara pang bom så jag slipper vara hemma o göra precis ingenting.
huvva dååli stämmning det vart här nu.

Efterssom att jag är så glad o possetiv idag så passar jag på att lägga in snyggbilder !
     
Och sen lagga allt ihop så då gick det inte att lägga in igen. BAJSDAG

70 dagar kvar, 10 veckor,
Jag längtar såå !
 
// Blivande Moster Jenny

Kommentarer
Postat av: Ellan

Fin blogg! :D

...och tack så mycket :]

2009-01-24 @ 14:45:43
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0