En helt vanlig Måndag.


Ge mig sommar!


Jag sitter vid datorn, kom hem för typ en halvtimme sen o jag väntar på mat.
imorse vaknaade jag 8, åkte då ner till stallet o gjorde det klart för att sen åka hem.
Jag Duscha o gjorde mig klar, och åt lite lunch, NUDLAR. Sen åkte jag till skolan.
Vi börja 10över12 iaf. Då hade vi Matte, det gick åt hellv, undra varför?!
Sen svenskan blev det inte heller så mke gjort, Men jag hann faktiskt skriva klart dedär om hälsotrenden.. eller det kanske jag skrev i förra inlägget?! HAHA ja iaf så får ni stå ut med det.


Nu hoppas jag att maten är klar snart, Pannkakor blir det idag. Efter Maten så ska jag direkt ner till stallet, för jag hade nämnligen tänkt hinna Tömköra lillagrå innan jag åker till Ersmark med Matisse.
Men vi får väll se hure går.

Ikväll äre mkt. Livsmedelshygienprov imorrn + att jag måste skriva slutet av nån berättelse på engelskan, så det blir nog en sen kväll ikväll. Tyvärr. : (

Btw åkte jag med Tina o Andreas hem i bussen, huhu och Andreas hade gått från Atorp 20min innan bussen gick så jag tycker han var duktig! hihi. Hade det vare jag hade jag lixom gett upp o inte orkat, Men min Andreas är en hurtig liten filur.

brrrrrrrrrr.. nu skrev Anders åt mej på msn, haha trevlipajk, hahah Och om han läser dehär så undrar jag när han ska komma o klippa mig? Det börjar vara på tiden snart.
Jonas gav som förslag att han skulle limma fast sin mössa i håret, och sen skulle både jag o han snagga oss.
Vad får han allt ifrån? Hahaha jaja han är gulli i vart fall så!.

Nee nu ska jag ge upp skrivandet o göra någe annat.

HAHA nee nu fick jag plötsligt mer att skriva.
Jag fick nyss ett trevligt samtal av nån liten filur, nån som patrik känner iaf ! Chris?!
Inte vare Oscar för jag vet att han är hemma !
Det är ju kul att prata endå. Vem du än nu var !


Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0