Efterssom att jag vill vara som Lydja : )



Födelsedatum: 
92-03-29
Ögonfärg: blå
Hårfärg:
blond
Längd:
167,5
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Kär: Jamen det är klart

Skor som du bar idag:mina svart/sosa Etnies.
Dina svagheter: jag är en riktigt tuffing jue
Rädsla: förlora nån jag älskar.

Målsättning: ?!
Första tanke när du vaknade:  "hoppas det var en dröm!"
Sista tanke innan du somnade: Kanske att JonteH är som han är, men inte som han ska.

Svär du: jaao,, det händer.

Sjunger du: hellre gärna än bra.

Duschar du varje dag: Jaooo.

Gillar du skolan: Egentligen har jag inte så mkt emot den, men jag gillar den väll inte : )
Tror du på dig själv: Jaa oftast iaf!

Kommer du överens med din mamma: jaa, typ ..

Kommer du överens med din pappa: HAHAH nene, båda är lika tjurskalliga så..

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ni vet vilka ni är
Antal piercings: tvåå

Antal tatueringar: ingen än, men jag vill ha.

Hur många gånger har du varit med i tidningen: Väldigt många.
Antal saker jag ångrar: Bra fråga hörredu.

VEM
Pratar du med på msn just nu? Ingen, klockan är ju bara halv 10
Ringde dig senast? Farfar :]
Pussade dig senast? Jonas, :) Eller Marielle?!
Vill du kasta en sten i huvudet på? huhu
Saknar du mest just nu?  Matilda Holmvist<3
Är din bästa vän av samma kön? Matilda
Är din bästa vän av motsatta kön? Joel, Daniel o Niklas
Är ditt 10:e sms ifrån? jonte
Ska du träffa imorgon? Älskling
Umgicks du med senast? Pappa påväg till akuten kanske?
Sov du med senast? Malin i think.

VEM
Är i rummet med dig? whole alone.
Fick du senast sms av? Jonathan
Tänker du på nu? lillagrå
Pratade du senast i telefon med? Marielle.
Hus var du senast i: Malins, för mitt eget räknas inte, o sara o ola har lägenhet !
Sa du senast "jag älskar dej" : Jonas
Önskar du var med dig nu? Matilda
Är din favoritsläkting? Mormme!
I din skola går dig mest på nerverna: passs


HAR DU NÅGONSIN
 Hånglat i mer än 3 minuter ? HAHA jaa
 Sovit i en annan säng: yuu.
 Hånglat i skogen ? haha det trorja
 Tyckt att din kusin är het ? Anna är gulli
 Sovit naken: jaa
 Kört över hastighetsgränsen? jaao
 Dansat framför en spegel? självklart, alla dagar!
 Dumpat någon? ju
 Stulit pengar från en kompis? Nej
 Varit i slagsmål? hahah ja
 Smugit ur ditt hus? Ja

 Haft känslor för någon som inte känt detsamma:?  Jag tror det.
 Hånglat med en främling:? HAHHA PASS :]
 Älskar eller saknar någon nu? Båda två.

peace

Kommentarer
Postat av: mattis

saknar min bästa vän <3<3

2009-01-24 @ 19:51:11
Postat av: lyydia

så söt du är gummmaan :*

2009-01-24 @ 20:52:53
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: elisa

Exakt en centimeter längre än mig! ^^

2009-01-30 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0