Den Femte Januari.

Hoppsan Hejsan.


Åhh jag har inte fått mkt till sömn nu allstå..  Igårkväll tänkte jag också lägga mig tidigt efterssom att jag inte sovit allför mke natten innan. Men ack nej. Klockan två ligger Jenny klarvaken i sängen som en å annan uggla. Jag slog på tv:n för att förhoppningsvis somna till den men då fastnade jag i filmen. The hot chick
Har sett den flera gånger förr.. Men den funkade rätt bra att kolla på ändå.


Igårkväll så hade jag inte mke för mig, så jag bestämde mig för att baka  lite muffins.
Det gick väll inte sådär superbra, Men gott smaka dom iaf !
 muffins med marsansås =) yummiee!

Imorse steg jag upp strax efter 6 nångång
för jag skulle nämnligen till Stallet för att släppa ut hästarna. Klockan 7 var alla hästar ute i hagen ivartfall så jag började fundera på vad jag skulle göra med Hästarna medans jag mocka =). Jag kom iaf fram till att jag skulle vara lite snäll så jag gjorde stallet å både Monica&Emma och Sara&Ola =) dååålit snäll jag kännermej nu : ) klockan 9 tog jag in första hästen för motionering. Gråman såklart ; ) Efter gårdagens spring så bestämde jag mig att fara ut o galoppera KORT och träna att korta han lite efterssom att det Inte Gick igår.
Jag var ute ungefär en timma kan jag tippa på så både han och jag var ganska slut.
Sen släppte jag ut han sen direkt ut med nästa galning ; )
Jag for ungefär samma runda med Matisse som med grå, bara lite annars, jag kännde mig så tråkig att göra precis samma sak med dom båda så Jag for en liten annan väg med Matisse. =)
Jag kom tillbaka till stallet, utan att ha åkt av och jamena det är ju alltid possitivt ?!
Skyndade mig att stöka bort grejorna för att Äntligen få komma hem.

Därhemma var Mamma i köket och kokade lite gröt åt sig själv, men jag var inte så värst sugen på gröt så jag kokade mig lite kööööörv ist : ) Så nu sitter jag vid middagsbordet med molle just intill mig i hopp om att hitta nått bra att laga imorrn till middag !
Jag ska nämnligen bjuda familjen på trerätters : )

Näee nu ska jag lägga mig i fotöljen med Molle och sova sova sova ! Men först kan jag ju lägga in en eller annan bild ifrån dagens ridturer;


Såhär såg allså isen ut under bäckbron :)

 suddig bild men bättre än ingenting iaf :)

Saknar Dig.


                                                                                                                                                                             pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0