Andra Januari med Matilda <3

Helluuu... nu sitter jag o MAtilda hära och tare lugnt... vi har just sett en hel massa tv och tryckt i oss en hel massa Nytigheter...
Idag åkte jag till byske för att ta sista sprutan (Livmoderhalscancer tjosan nivet..)
Gick ju som det gick.. när jag väl kom dit så hade inte apoteket nån sprunta där.. så jag fick inte ta nån =(..
Så det blir att ta sista på Onsdag då troligtvis :D..
JAa iaf närja inte fick ta sprutan gick jag till Momme<3 iaf och där var vi ett tag o hälsade på.. Hon är riktigt gullig faktiskt !
Sen träffa jag världens bästa Joel också i byske,, har inte träffat han på evigheter !
Jaja iaff när jag kom hem märkte jag att jag hade fått Sms ifrån Världens bästa Matilda.
Så vi bestämmde oss för att hitta på nått på kvällen...
Sen körde jag ner till stallet... [ohh harre vad cp det kändes atts skriva körde] hihih SKOTER : )

Heheu sen vara jag ute o skrittade min lilla ponie,, kanske 40min sen när jag kom tillbax så tror jag att jag inte hade några tår eller kinder :O

Efter stallet åkte jag hem iaf, Hem o duscha o äta sen körde jag till Farmor o farfar för att hjälpa Farfar med mobilen ; )
hehe så idag har jag lärt min älskade farfarsgubbe att skriva o läsa sms ! hehehehe (A)
Dukti han va :D
Sen direkt hem för att Matilda skulle komma klockan 7.. Sen just när jag skulle köra in på gården så mötte jag boobie som undra var jag häll på med.. jag skjussade iaf henne till Maaags.. Dagens Goda gärning fixad !

Sen kom Matilda <3 Och vi startade med att göra Snabbkola,, det tok precis 10min att göra allt och 20 sammanlagt innan allt stelnat klart (A) sen såg vi Sing a long tills Dodgeboll.. riktigt bra sen såg vi slutet av Konungens återkomst ; )

NEe nu ska jag vara social med min bejb hära =) hade bäst för det kommer jag å ha :D för imorrn ska vi gå på stan.. så vi ses kanske ses?!

Guldnos!


Peace o pusss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0