_Svenska med Malin o Lydja_

Hej hopp gummisnopp.

Hahaha påtal om ingenting så sitter ajg här med Lydia och Malin och hara just skrivit klart om "Hälsotrendens baksida".
Vart ganska nöjd, men det känns som om att jag hade kunnat skriva en hal massa mer, menmen man kan ju ainte alltid vara allt för seriös?!
HIHI vi har just slutat skolan. oh nu sitter  vi hära och degar tills bussen går. Det blir trean idag med.
Jag tar typ alltid tre bussen hem har jag lixom kommit fram till. Menmen ganska skönt de me.


Kommentarer
Postat av: du vetinte vem denna cooling är

tja ska bara säga såhär

min dag har varit perfekt

den har varit cool på alla sätt

nu ska jag hem det blir inte lätt

har kämpat och slitit dagen i ända

jag tror nästan jag börjar flänna

hej och hå, så kan det gå

2009-01-26 @ 17:08:59
Postat av: Jenny

HAhaha nemen då kan du ju berätta vem det är =)

2009-01-26 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0