3Januari

Hejsan svejsan alla bloggare =)..

Idag hare hänt mke fast ändå ingenting känns det som iaf haha ..
Dagen började inte sådär superbra. Min Älskade Far var inte så happy för han hade tappat bort saxen från hans kontor? !
Låter lite särt jag vet men jag tror att han har sovit väldigt dåligt o var kanske troligtvis derför på lite halvtaskigt humör.
Aja efter det somnade vi ( iaf jag) om som den sömntuta jag är, Sen huxx pluxx så väckte Matilda mig för att vi skulle stiga upp =)
Klockan var väll ungefär runt 10 tiden eller kanske halv 11 nånting när Matilda lyckades att få mig att vakna !
Vi stag upp pigga o snygga som få och tvätta håret hehu ?! Jaja iaf..
Vi slängde på oss lite spackel för vi skulle nämnligen in till staden för att hitta kanske nått fynd på rean : )
Sen åt vi innan vi gick till bussen som gick kvart i tolv.
I bussen sa jag till Matilda att det känndes som om jag skulle träffa nån på stan, typ Oscar eller nån : )
Väl inne i stan gick vi våran fina runda.. tyvärr hittade jag typ inge fint =( Men Matilda köpte en Jättefin grön topp på MQ !
OCH VEM TROR NI JAG TRÄFFAR?
Ossiponken såklart.                 wiieee

Det enda jag som hittade idag var 2 par troser o en bh =) alltid bra att ha (A).. Menmen likabra det, så har jag lite pengar över till senare ;) Kanske till när vi åker till LasVegas?!

Sen åkte vi buss hem klockan tre och hem från bussen träffade jag min barndomsvän Jonny hihihi.
När jag komme hem så la jag mig i fotöljen o dega litegranna o såg tv med min älskade Syster.

THIHIHHIHI bara FYRA månader kvar nu sen ska lilla jag bli MOSTER. <3

Efter Maten drog jag som alltid ner till mina älskade hästar.
Vinterbild &  Sommarbild

Gråman 22/6 06
Strongbow 29/7 04

Jag fixa o dona litegranna där sen runt 8 tiden for jag ut o red. Jag känner mig riktigt duktig som for ut i kylan. Det var typ- 20 C*.
Ajaaah... När jag var ute och red fick jag som alltid för mig att jag hör något inne i skogen. Men vi gallopperade oss iaf igenom hela mörka vägen sen när vi kom ut till vägen med gatulysen så ringde jag till Jonas han  va inte sådär jättepigg men han orka iaf prata memej ett tag... aww : )
Sen gav jag hästarna lite mat på det.. och väntade medans min DARLING ätit upp all mat sen körde jag hem : )


bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...

På lägdan träffade jag Marcus huhu.. Han såg inte att det va jag HAHA men han fatta det efter ett tag. Han ska tydligen ta skoterkortet samtidigt som jag nångång i mitten av Januari !
Äntligen hemma sen.
Jag tog ett varmt bad i bubbeln- allderless ensam =(.
Men det var riktigt härligt endå : D
Aja jag kleta på ansikst masken som jag köpt i stan idag som pricken  över i:et,,
sen nu har jag bara relaxat i min favoritfotölj och sett lite Film med Mor och Far.

Nu ska jag lägga mig ner i min varma sköna säng för att orka stiga upp klockan 8 imorrnbitti som jag tänkt.
Jag hade tänkt göra något vettigt o kanske städa lite åt min Mor. ajaa vi får väll se !

Goodnight
everyhopa!




PUSS

Kommentarer
Postat av: mmmmmm

darling, du är ju bästbästbäst ;;;*

tack för i helgen <3<3<3

2009-01-04 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0