31 Dec...

  Yeaaaah ! Äntligen... Så jag har längtat !
Ikväll blire Tjejerna, först ska vi ut o äta på Tatung sen ska vi iväg till Johanna och dra igång (A)..

Idag har jag först i främst vaknat,, runt 11 tiden trorja ;)... Sen varit ute o skrittat lillagrå i detta hemska oväder !

Efter det har jag som bara tagit det lugnt, just nuär det en timme kvar tills Emelies föräldrar kommer o hämtar upp mig, sen bär det iväg emot staden.
Jag hade tänkt att gå med Brallan på stan idag, men då gick det ingen buss hem så det vart som inget av =(.. Menmen vi får tare nån annan dag hoppas jag.
Hehu.. Jag taggar för imorrn med ! 1Januari och jag och min Fader ska åka iväg till Piteå !
Vi ska nämnligen kolla in denna här :

http://www.blocket.se/vi/18666634.htm?ca=1_11_s

Ska bli riktigt kul faktiskt ;)..
Ikväll tror jag Cissi ska sova över hos mig, men jag är inte riktigt säker än, vi får väll se hur det blir hihii..

Nämen tack o hej allihopen.. Och ..

GOTT NYTT ÅR !


pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0