30 Dec..


Skeppohoj landkrabbor !
Jaaa jag och Maaalin har iaf sett Mammamia och hon tyckte att den var riktigt bra för att vara en musikal säger Malin.
Själv måse jag medge att jag trodde den skulle vara bättre efterssom att man hört att den ska vara såååå bra.. Fast med det menar jag inte att den var dålig =)..

Ikväll har vi spelat BUZZ.. och som mitt förlorarpris ska jag få springa ett varv runt huset,, ser framemot att ta en liten joggingrunda direkt jag vaknar pigg o glá som en lärka imorrnbitti =)..

Huppsan Kerstin, klockan är 00.00 och malin är rädd,, vilken tur hon har sin romeo right beside her ; ) huhuuu
Vi har lekt litegranna med Kamerar också, som Malin köpe today !
Some pic:...

 awww,, <3

 cutieepie :*

 Jeuu jag är dvärg and i like it?

 SUPERMAN

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0