29 Dec...

Jag lyckades dra mig upp ur sängen runt halv 11 i morse..Sen direkt mot stallet för att hinna rida lillagrå innan Malin kom =)
Nu sitter jag snällt  o väntar på att min PussgurkeMalin ska komma hit nångång :)...
Ikväll ska iaf jag och hon kanske bada i bubblen !
Och se Mammamia o säkert baka o bara tare lugnt,,, rikigt myspys faktiskt !
Städat undan i rummet har jag till allas förvåning också  gjort litegranna, fast bara det värsta ; )

Det är endå nästan lite kul att blogga,, fastän det kanske inte är så jättemånga som läser men det är rolit iaf !
Att få skriva avsig litegrann..
Glömde skriva igår att jag tänkte hälsa på ricki mendans jag väntade på hämtning i stan men han verka inte vara hemma så det blidde inget av =(.

Nu taggar vi för Nyårs, kommer nog bli riktigt kul hos Hanna!
Vi ska först ut o äta,, lite myspys hihih.

Fick just ett sms av malin, hon kommer inte hit förän klockan 3..
Det var ju som lite dumt för då ska jag måste sitta hära och göra så gott som ingenting. Menmen sånt är livet ;)


Annat som hänt är att Nils o Micaela ska troligtvis flytta till ett hus i ragvaldsträsk?! om jag inte minns helt fel, bredvid gummark vare iaf ! Och då ska dom ta med sig Jakob dit =)
Nej men nu ska jag röra mig vidare, får så jäkla ont i ryggen av att bara sitta o nörda vid datan hela dagen!

tjiiiiiiing                                                                                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0