28 Dec..

I helgen har det varit mycket att göra.. Lördag red jag hoppkurs för Anna Selin på både Lillagrå och Matisse.
Var alderless slut när jag kom hem.. Efter det så åkte vi till drängsmark för att äta hos Ingegerd och Gunnar, (Olas föräldrar) Och sen runt klockan 12 fick jag äntligen lägga mig ner i min mjuka säng och sova.
Idag har jag också ridit kurs för Anna.. Det gick riktigt bra faktiskt ! Är helnöjd,, inte ett stopp på hela helgen ! :D

Efter kursen bar det av hem direkt,,, Duscha sen åka till Norsjö... Ja jag vet,, varför Norsjö av alla ställen =)?
Nemen det tog ju "bara" en dryg timme att åka dit ifrån stan men. Jonas mötte mig iaf där och det var såklart jättekul att träffa han igen för det var så jäkla längesen sist.
Han visa mig iaf litegranna runt därborta. Och vi gick in till Ica för att köpa en Diskborste?! och lite mat att äta =)..
Sen gick vi till lägenheten så fick jag kika dära,, Och Jonas lagade lite käk, mums!
Sen har vi hälsat på på hans jobb =) vi träffade en jättegulli liten tant ! Och jag fick dessutom träffa Daniels tjej, Jessica !
Sen bar det tillbaka igen.
Sen låg vi och halvsovde framför tvn.. Vi såg på nått jäkla program om nån kille som nypte andra i stjärtarna =)
Så kan det gå !
Nu är jag hemma iaf och jag ska ta för mig av lite efterlängtad sömn!
Godnatt allihopa...

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0