1 Januari...

     Hehu jaa... Så var nyårafton över.. Sikken kväll!                                                             
Det hela började vid 17.30 nångång... Emelie´s Papi  o Emelie Kom o hämta upp mig i ost.. Vi åkte vidare emot stan för att möta de andra flickorna på Tatung klockan 18.00 när vi kom dit var allihopa redan där som skulle äta.. Vi blidde 9 st !.. Johanna JuliaA Therese Cissi Emelie Katja Lisa Emelie och jag... Vi slog oss ned, valde mat sen fick vi  vänta i evigheter innan vi fick våan efterlängtade mat.
Efter en lång väntan fick  vi tillslut våran mat, jag o Julia tog Black and white.. Dom andra har jhag inte riktigt koll på (A)
Vi åt upp maten.. Och dom flesta av oss kanske en hel del för mkt?!.Just när vi ätit klart kom Marielle dit. Hon har varit på Gran Canaria, utan hennes älskade Jesper i en hel vecka.. omg.

Jaja efter Tatung så traskade vi vidare emot Johannas place iaf..
Dom hade en jättefin lägenhet!
Där var vi och chillade och tjoade på.. Efter ett tag kom Stina, som var nån vän till Lisa.. Och efter ett tag ringde Niklas och jag gick och mötte honom för han visste inte vars Hanna bodde..
Näe jag gick och skulle möta honom passade jag på att ringa Jonas och bara säga hej.. Det blidde inte så länge att prata med det var ju alltid något.
Sen efter lite förvirring så träffade jag tillslut på
Niklas. Sen gick vi tillbaka till Hanna igen!.
Väl inne hos Hanna hade dom hunnit dra fram singstar.. Riktigt kul hihihihih..
Sen stod vi och sjöng lite allsång i mickarna och det var väldigt vackert må jag säga ! :)
Aja efter ett tag gav vi som upp och hittade på annat tokigt ist.
Runt 11 Tiden nångång gick vi iaf ifrån Hanna, för att dra vidare emot busstation, för att se på rakterna och där borta träffade jag en massa folk jag inte sett på väldrigt länge ! typ bland annat Linus o Sebbe : )
Sen var det roliga lixom slut.. vi åkte hemmåt,, eller först emot Niklas moders lägenhet för att släppa av honom där. Men sen bar det hemmåt för att smälla raketen som Papi köpt ; )
Vi smällde den sen skjussde vi hem Emelie och Marielle till Drängsmark, sen åkte jag o Cissi hem till mig för att sova.
Det vart väll inte så jätte mkt till sömn heller.. Runt 2 halvtre gick vi väll o la oss.. Sen hade vi en hel del att prata om sen fik jag sms av Jonas som fråga om jag var vaken, Sen ringde han o jag snacka med Han ett tag =)
Sen pratade jag o Cissi ännu mera, ända tills klockan 20 i 5 i morse. Då vi insåg att vi kanske borde sova så det gjorde vi !.
Imorse steg vi upp runt halv 12 - 12 nångång om jag får gissa.. Vi åt sen bar det iväg emot Byske för att lämna av Cissi för att sedan få åka iväg emot Piteå för att kolla på en ny skoter =)
Jag halvsov iaf ända till Piteå sen kollade vi in den o vi tog beslutet att köpa 'an.
Sen åkte vi iväg hemmåt med en skoter på släp.. Medans far min åkte o tankade skotern o köpte lite olja åkte jag ner till grå för att sehur han mådde, efter att ha Fastnat i täcket. Men inga skador vad jag såg iaf. Täcket var väll inte mkt helt men huvudsaken är att Grå mår bra...
Sen har jag vart ute o kört ikväll litegrann också, nu saknas bara kortet sen ska jag till Forciie o Pussguska och hälsa på :D

Ne nu ska jag gå opp och vara lite social med min Family... 

Pusshejjj                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0