Mormor

Hatar det här, vill så gärna hjälpa till, och förstår inte vars gränsen går, vilka jag ska hjälpa och hur mkt man vågar säga, hatar dethär, skulle bara vilja prata med personen det gäller, men jag borde inte, för egenligen har jag inte nått med det att göra, men samtidigt har jag ju det.
Tycker synd om personen det handlar om, eller personerna,,, har en massa saker jag skulle vilja ha sagt, men det kanske förblir osagt.

Fråga inte.


Imorrn jobbar jag, Med Anton Blixten Hägg =) kommer nog rulla på bra då tror jag, det är ju
ganska
lugnt nu. Nått annat trevligt jag ser fram emot är Imorrnkväll, när jonas kommer hit, och framförallt TORSDAG med bowling med fina vänner.
Nu ska jag nog gå upp till Far
ett tag.



Nått annat som är noll roligt är attmin älskade supermormor är sjuk. Hon fyller endå 94 iår.
Problem med andning och hjärtat. Mamma sover där inatt och jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart.
Du är min förebild Mormor. En vacker dag ska jag bli lika söt go och glad som du !

Krya på dig älskade mormor. Vi älskar dig !

Kommentarer
Postat av: lydia

min mormor är också sjuk :(

2009-08-06 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0