RIP JAKOB

Hejsan hallojsan.

Vet att jag vart urusel nu på att blogga, tänkte derför skriva ett nedundrans inlägg nu istället.
Idag var sista jobb-dagen i fällfors iaf, känns riktigt skönt faktiskt, omän det har vart en kanonsommar så känns det skönt att få sina tre sista sommarlovsdagar endå.

Imorgon mina vänner HOPPAS jag innerligt att jag och Matilda hittar på nått, vi bestämde ju det häromdagen och jag hoppas hon inte glöm bort det =) hhihihihi
Tisdag troligtvis med Daniel och Gustav, HOPPAS jag också, saknar mina pojkar så hemskt mkt ju.
Sen nu på fredag så blir det tjejkväll på Tatung med flicksen, blir nog kanoners, och Lördag blir det Norsjö älskling och dop för Joel :D
Längtar såå ! :]


Jonas var ju här i veckan några dagar, orkar inte tänka igenom vilka men han kom iaf och hämtade mej på jobbet och dan efter så åt jag jonas mamma sara och ola i fäll =) Mumsfilibabba, hade inte smakat laxen hos oss innan så det var yummie =)

Sen så ändrade jag på mina och jonas planer och åkte till stan ist, till LILLK och alla mina andra vänner i klassen =)
Blev en riktigt skön kväll med mkt bus =)
Men mot alla om och men så åkte vi hem rätt tidigt, eller njaa... elva =)?..


Sen så har Jakob, nivet fågeln dött idag så RIP för honom, <3

Mormor däremot börjar bli lite bättre iaf, var och hälsade på henne här om dagen och nog är hon slut men hon var bättre än förut. Tänk om alla förstod vilken livsglädje min Mormor har alltså, hon får en att inse att så länge man vill, går allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0