Nils Joel Gustav

Så var lilljoel döpt :)...
Missade kyrkan efterssom Jonas fick veta fel tid, så tyvärr missa vi det, men vi fick iaf träffa allihopa efteråt.
Sitter nu här vid datorn och lyssnar lite på Jonas music.. åhh jag skrev tillome på engelska, mijaaou.
Vi får se vad som händer ikv, hade som lust att hälsa på Leif o Carina, så det blir väll kanske så =)
Imorrnbitti åker jag iaf hem, tyvärr... jag har ju första dressyrspec träningen för eva imorrn, och det kan man ju inte missa, men jonas kanske kommer till mig på Måndag till kanske Onsdag, vi får se, det beror på hur det blir med bilden och blablablablabla...
Och Magnus och Erika har köpt en ponniie :) Ellerja... det är Erika, men endå... Hon Funderar också på en Tinker.
Men både shettisar och tinkrar är ju fina så..

Lyssnar på tears in heaven nu, börjar nästan gråta om men tänker efter vad han sjunger och till vem han sjunger av vilken anledning. Hur fin som helst är den iaf.

Var med mina underbara flicks igår, först träffa jag Emelie på stan sen träffades nästan allihopa på wayne's och fika, och någre timmar senare satt vi på tatung och åt go maten.runt åtta gick vi till hanna för att färga håret på  Therese, brunt hihi tror det blev mkt fint, (hann inte se när det var torkat) Men hon har ju varit brunett förut, och hon var ju fin då också =)..
Nej men mkt skratt blev det iaf, har alltid roligt med tjejerna, helskön kväll, tack allihopa !!

Bilder finns på hannas blogg = Johannaluu.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0