Hejdå förkylning

Sedär förkylningen håller på att avta.
Och jobbet har gått  väldigt bra men var väldigt jobbigt endå. Mkt spring fram och tillbaka och alla bollar ska vara i luften samtidigt. Blev lite smådepp när jag då sen fick erbjudandet att åka till LULEÅ KALASET med Ewe o Cissi, men ja jobbade ju så det gick inte så bra =/....Jävla typiskt, Jonas är i norsjö och har kul, och kompisarna är ute o latjar  i luleå :)

Menmen då får man ju in en slant också, bara två veckor kvar imorrn, sen hoppas jag innerligt att jag och Jonas åker iväg till Stockholm eller Göteborg, HOPPAS hoppas.....
Btw så kommer Elskling på Onsdagkväll, eller nästan onsdagnatt, efterssom han slutar vid tio och kör hit efter jobbet, puss på han !
känner vekligen en stor saknad av honom just nu, tror det kan vara för att en buse till kompis också är nykär och berättar massa pluttinutt för mig och jag blir typ kärare, eller går det?!... hihii

Har verkligen världens bästa pojkvän. Jag älskar dig Jonas !


Nu får John blund i spetstrosor ta över, hoppas han kommer på besök snart, elle iof, tror jag kommer få ett samtal snart från min hemliga beundrare, hihihihihi MJAOU på hon iaf.
Min rygg och mina ben gör ont nu, så nu taggar jag SOVMORGON imorrn, börjar inte förän två ^^
Bara fyra dagar jobb nu sen ledig i två =)
Neee Godnatt allihopa !

Puss o kram o nyp i stjärten ( bara Lydja som får sig ett nyp) hehu :]

Kommentarer
Postat av: ellan

Stockholm eller Göteborg lät som en riktigt härlig avslutning på sommarlovet! ;)

Hoppas de blir av! =)

2009-08-03 @ 15:52:03
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: ellan

Stockholm eller Göteborg lät som en riktigt härlig avslutning på sommarlovet! ;)

Hoppas de blir av! =)

2009-08-03 @ 15:52:18
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: lydia

hahah alltså gumman, jag känner mig så hedrad att du förstår inte :]

2009-08-06 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0