första skoldagen

Känndes bra, känner ju hela klassen nästan så npg ska det funka bra trorja =)
Jajaj iaf så taggar jag stort inför imorrn :D... Ska äta ute med tjejerna jue.
Tror det var klockan 6..
Blir en jobbig helg nu så kommer troligtvis inte att skriva nå i bloggen, det beror på om jag NÅN gång tar mig tid att sitta ner ett tag =)??..
Iaf så är det dop för Joel på Lördag, längtar såå... då får jag träffa jonas alla små gulliga släktingar hihihi...

Sen åker jag hem söndagmorgon, tyvärr :) hoppas jag får med mig älsklingen också :] får väll övertala honom (A)...
hursomhaver så vill jag bara påminna alla att min jonas är bäst i världen och jag älskar honom mer än allt .
min baaaaaaaaara min :]

Känner mig lite småbusig nu, fasst är väldigt trött så jag ska nog lägga mig och kika lite på "Du är vad du äter" fyfaan finns det nån värre än anna skipper, om hon nu heter så... njaa det är frågan.
Jag skulle ALDRIG vilja göra någe sånt, då skulle jag ju själv måsta inse hur mke socker jag trycker i mig :/...
jaja tur då att jag slipper, =)

Tror verkligen att skolan kommer rulla på bra, har typ endå härlig klass, tycker jag iaf...
Imorrn ska vi plocka svamp. Jag hoppar högt av glädje vill jag lova. int.
Men nog ska jag överleva tror jag, dessutom börjar vi ju inte riktig skola förän på måndag =).. då börjar min grupp att vara i storköket :}
Undrar om anton också är där kanske?...

Jaja iaf så hörs vi nån dag framöver, kanske skriver endå hos jonas, där är det alltid lugn och ro, fasst samtidigt så ska jag väll passa på att pussa påhan lite extra mkt bara för att han är gullli...

SEN vill jag berätta en stooor nyhet också, eller ja så kul var det kanske inte för er, men men, kan ju berätta endå...
eller ska jag vara lite kluirig och nte säga muhuhu,,, sa ju att jag var på bushumör.
Nej men jag och Jonas har skakat hand på en sak.

själva "dealen" går ut på att jag ska ta körkortet innan han går ut lumpen, om jag klarar det så ska han sluta snusa och röka helt och hållet :]
Snacka taggad Jenny vart på körkortet nuva?=)
hihihii tjosan, nu ska jag fortsätta kika på du är vad du äter och kolla in hans simhopp =)
kiss my ass, LYDJA... hihi mijaou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0