Drängsmarkshooden

Morsning korsning =)
Har sovit riktigt länge nu på morron, kan ju vara för att jag inte kunde sova igår av nån anledning...

Nejmen idag bär det av till Drängsmark med Daniel och Gustav, kommer troligtvis bli skitabra efterssom dom är typ bäst.
Har inte träffat dom på hela sommarn tror jag iaf :)?
Ellerjo Daniel träffade jag ju på Trästocks förfasen :)

Igår blev det ingen Matilda, hon skulle iväg och Surfa med Familjen =)
Sen så börjar hon ju skolan idag, och massa andra gör också det, typ Marielle =)

Imorgon är sista sommarlovsdagen, och jag ska bara dunderchilla hela dan tror jag, och på kvällen är det årets första träning i Ersmark tjiohow.
Torsdag måste jag ju påstå känns jobbigt, fast samtidigt lite kul efterssom vi får en helt ny klass åså, btw så ska jag kolla in vårat nya schema om det nu finns upplagt på balders hemsida =)

Japp gick inge vidare, vet ju inte ens vilken klass jag går i ,, ohh shiiet ;)
Fast det märker vi på Torsdag såklart :)

Neee nu ska jag nog gå upp för trappen och laga mig lite frukost i magen =)

pusss o kram och nyp i stjärten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0