Torsdags kvällen

Hejhej, och tack för alla kommentarer :D
Hela sex styckna i förra inlägget !

Japp idag har det väll inte hänt jätte mke?, njaa jag steg upp före 12 nån gång.
Var hemma o var sjuk idag.
Har kommit fram till att jag sovit 18 timmar under senaste dygnet, känndes onödigt, men skönt !

När jag vaknade så tog jag mig en morgondusch, riktigt skönt, men det vart så varmt att jag nästan vart svimfärdig.
fick sätta mig ner ett tag o andas lite kall luft.
La mig sedan på soffan för att bara chilla med Mamma och Sara.

Sen drog ja ner till stallet o sen till Affärn med mamma och handlade :)

Sen.. som ni ser så har jag ju fått en ny design av Micaela, vad tycks? :D

Jag är iaf helglad över att få ha en så fin blogg.

 

Och fick dessutom veta idag att Mamma och Pappa visste om att ja hade en blogg, och pappa har typ läst o följt den?
Jag anar att det är Nils som skvallrat ! :]





Min vovve är sjuk, troligtvis har hon livmoderinfektion.
Hon bara sover o sover, och hon har ätit dåligt nu så hon har blivit mager.
Hon har också börjat kissa inne, tycker jättesynd om henne, men imorgon, imorgon ska hon till doktorn och oppereras,
hoppas iaf att hon blir bättre, stackars min lilla vovve.
Hon är inte alltid så söt, det vet nog alla som vart hos mig o träffa henne, hon är lixom inte så glad
på andra människor.
Hon tycker inte heller om att man kommer o sätter sig vid henne när hon sover.
Det gjorde jag idag, jag satt mig vid henne, hon morralite granna, men ja pratade bara lite lugnt med henne, och det slutade att hon tillslut kröp upp i knäet på mig :)


Hoppas bummsan blir frisk snart, så man får tillbaka din pigga och glada vovve ! :)



Ikväll har jag ringt Jonas, efterssom jag ringer gratis till han, men det kostar för han att ringa mig.
Vi prata ganska länge, men ändå inte till så sent.
Det är så sjuuukt,
Jag var med han senast igår, och ändå saknar jag honom så förbaskat mkt!

M e n  d e t  ä r  v ä l l  d e t  h ä r  s o m  k a l l a s  K Ä R L E K.


Om det blir som beräknat, blir jag moster om exakt 31 Dagar
GUUUD vad jag längtar :]
 

Kommentarer
Postat av: Micaela.

Vad glad jag blir att du tycker om den:)



Blev nyfiken och var tvungen att fråga Nisse, men han hade inte sagt nåt om att du har en blogg.:) Din pappa är nog kanske en datanörd helt enkelt!:P



Hörde om Ataya:( Hoppas verkligen att hon blir bra lillgummsan:(

2009-04-03 @ 19:00:54
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela.

Har det redan gått 8 månader, helt sjukt vad tiden går snabbt!!!=)

2009-04-03 @ 19:01:35
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0