Skeria,,, bakning av bullar o negerbollar



Åhh.. skönt att äntligen få säga negerbollar,,, på skolan var vi tvugna att säga Chokladbollar när dom såldes.
Men nu heter dom så mkt som Negerbollar.

Jobbig dag idag, på alla vis.
Jag och Jonas somna efter två iaf, tyckte nästan synd om han för ja va pigg o kunde som aldrig sluta prata, det är tur man har en gullig pojkvän som alltid lyssnar och förstår : ) <3
Klockan sex.
Väckarn ringde, jag insåg lixom då att ja int skulle orka stiga upp redan då, så vi låg kvar ett tag till.
Tills klockan var 25 i sju, då tvingade jag mig upp ur sängen, huvva !
Sprang nästan till bussen för att hinna. (Den gick 5 i) Men nog var jag där i tid, inga problem.
Imorse hann både Mamma och Pappa ringa o "väcka" oss, men nog var vi duktiga o "steg upp" då..
njaa... känndes lite surt att bara få vara med han ett litet tag den här gången, men å andra sidan finns det ju inge bättre än att vakna upp med sin älskling bredvid sig.
och här emellan passar den här in.. :

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.


Älskling, det är sant, ingen kan ta din plats.
Du är den mest underbara människan som finns.


Jag kom till stan 5 i 8 imorse, fast egentligen skulle ja va där klockan 10 över? Satt mig på bussgrillen o vänta på Lydia, vi skulle nämnligen gå till Skeria tillsammans : )
Mådde piss då, vet inte varför, men ja mådde både illa o min mage slog nog knut på sig själv, huvva smärta !
Knarka i mig två ibumutin när ja kom till skolan iaf, och lite bättre blev det då, Magen gav med sig tillslut, men då börja ryggen, och jag som sovit så gott inatt, varför har JAG ont i ryggen?
Jag och Julia gjorde bullarna iaf, och börja på chokldbollsmeten, dock hann vi inte så långt förän bullarna skulle bakas ut, vi gjorde både bullar med ("pistage") om det stavas så? och med Kanel, och godis gris som jag är kunde ja inte låta bli att smaka, och det var nog det dummaste jag gjort.
Började bara må mer o mer illa eftetr det, men ja är rädd för att ta allt för mke verkatbletter, eller ja,, jag har typ alltid vart rädd för att svälja piller. Oavsett vare är för några.

Bullarna blev stiliga, men efterssom att vi inte får ha på oss mobilen o ta kort på dom, så kan ja vida på ett ungefär hur dom såg ut.. fast jag vet inte vad jjag ska söka på, men nu får klara er ändå !

Efter vi gjort chokladbollarna och bullarna klara så gick jag och Julia ner för att sälja dom.
Och Julia om du läser detta, tack så hemskt mkt för att du var så alert idag, för jag vet att ja var väldigt borta hela tiden, men tack iaf gumman :)

Vi sålde bullarna väldigt snabbt iaf, och chokladbollarna gick åt dom med, men inte lika bra, men det är klart?!
Vad går upp mot nybakta bullar?!
MUMSIS.

Efter vi sålt följde jag julia och åt i restaurangen, maten såg verkligen jättegod ut, men det blev inge av för mig.
Och NEJ jag bantar INTE, är lixom inte en sån person som går o fjantar på "jag är så tjock osv" stör mig bara på sånna, hallå? man är fina som man är, :)
Jag mådde bara extremt illa när hon skulle äta, och ni ska veta det tog emot att inte få äta ur deras goda mat.
Typiskt, varför just IDAG :(

Åkte hem klockan tre iaf, gick med Sara och Erika in till stan, Och vi stod bara utanför CK, och dom rökte : ) Var faktiskt ganska skönt att bara sitta ner ett tag.
När dom rökt klart skulle Sarah till Marcus och Erika till Simon, så ja orka lixom inte följa dom så jag gick o satt mig vid bussplatsen istället.
Gustav kom o överraskade mig i bussen, och vi prata på ett tag : )
Sen just när gustav klivit av, satt ja ju som själv och halvsov mot fönstret, och när ja tittar, sitter bäver bredvid mig och skrämms, jag var Inte ens lite beredd på att han skulle vara där.
Menmen Min bäver är gullig, och tack Andreas för den fina kommentaren ; )

Tack också ni andra som kommenterar, så nu medans ja kommer ihåg kan ja svara på endel av dom :)

Bäver:
Jonas är pajken i mitten på bilden


Daniel:
Det var inte två inlägg, det var tre.. Men det är lugnt bror, jag ger dig en andra chans?
btw, jag har väll aldrig vält med en skoter?!

Boobie, Elisa, Frida och alla andra ni som sagt grattis:
Tacktack :)


fortsätt kommentera, det ger en som en liten gnista att orka fortsätt skriva o blogga.
Om ingen kommenterar så känns det nästan lite lönlöst.

Så komigen, alla som läser,, skriv ett "hej" eller nå bara, och vilka ni är, så äre större chans att ja orkar skriva ett till inlägg.


Nu ska jag lägga mig ner o sova ännu lite till, ska bara se om ja hittar nån kul liten bild att klämma in i texten, så kanske det blir lite roliga.

komigen, lurar dagen, än så länge är det bara Evelina den fina som lurat mig !

1april, tiden bara rusar iväg lixom?

D u   ä r  d e n  f i n a s t e   j a g   v e t,   d u   ä r   d e n   f i n a s t e   i   v ä r l d e n.
J O N A S


Kommentarer
Postat av: ellan

Låter så härligt att gå HR! Massa mat! :D

jag skulle stortrivas... även fast jag helst äter och inte är så förtjust i att göra maten xD

men men, jag hoppas du mår bättre nu iallafall! :)

och jag håller med, få saker klår att få vakna upp med sin älskling bredvid sig :]

(Danne ser ut som en söt liten bebis då han sover, hihi :D)

2009-04-01 @ 22:28:53
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: MALIN

vi saknar dej på skolan idag<3

2009-04-02 @ 13:04:19
Postat av: Micaela.

Det var ett hellpottis långt inlägg det här du;p



Jo den är ju väldigt stor, men säkert väldigt fin om den hamnat i rätt händer, men sen är den där rasen jätte ovanlig i sverige. Har bara funnits här i 10 år drygt..

Men jag tror den där hunden gör sig bäst i sitt hemland med sin boskap:p

2009-04-02 @ 14:18:46
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Susse

saknar dig i dag <3

2009-04-02 @ 15:40:29
Postat av: Forciiiiieh

hej

















HIHI..

läste där nere om mig btw, i ett annat inlägg. awesome.

korta inlägg - N.O.T

2009-04-02 @ 16:27:58
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: lol

de e fan crowded här nu :O

i början vare ju bara jag som hängde o chilla på den här sidan men nu äre kört för jordnötternaananananan,,,,

MA MA MA MA dudududududdudududd MA MA MA MA

2009-04-02 @ 21:18:54
Postat av: hanna brallan

Älskar fan Hr ;) man får bli så jävla fet som vi gillar att vara mansikk! <3 Blir kul i 2an! =D

2009-04-02 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0