Show and tell

Gumörron alla slöfockar, själv sitter jag på skolan och "jobbar"... ska bara skriva ett litet inlägg här så ni fått nått att roa er med, hihihi.. jaja iaf så är jag sjuhelsikes trött, blev sent igår för att jonas va så jäklarns seg på att ladda mobilen så vi prata till nära två tiden inatt, vilket var skitkul då, men ja känner nu att det var lite onödigt.
Steg upp ovanligt tidigt imorse också, hela sjugotvå minuter över 6 steg jag upp och tog mig en morgondusch.
Efter duschen klädde jag påmig, och fortsatte städningen i tvättstugan hihih..
Jag gick upp och smiknade mig o fixa håret, vilket jag inte gjort på år och dar, känns nästan jättekonstigt att ha mascara.
Menmen,  så gåre.

Igår blev det ändrade planer, det blir varken byske eller bure ikväll, eller vi bestämde ju att vi skull va i byske hos Cissi, men det blev som inte så efterssom att dom andra hellre ville va i stan, och jag tar mig inte hem ifrån stan ikväll, så istället får jag en myspysar kväll med Matilda istället. Hon kommer till Ost runt 18 tiden och vi ska bada bubbel o mysa på, blir troligtvis en sväng till majbrasan och grilla lite pinnbröd och korv hihihi :]
GUD vad jag saknar Matilda alltså, har inte träffat henne på år och dagar, men ikväll då jäklarns.

Nu mina vänner ska jag försöka börja med Engelskan så jag inte måste jobba så himla mke hemma.

Godafton och sup inte skallen av er ikväll !



R.I.P Romiz Hasanov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0