Fina bilder detdär !

Mmmm... Måndag.
Dagen har väll vart som alla andra måndagar?
pratade igårkväll med Jonas i telefonen och han var typ ovanligt pratglad ;) Hihihih men det är alltid trevligt.
Iaf så åker ja dit imorrn och så.. funderar bara vad jag ska fördriva tiden med. Kanske jag skulle ha tagit med mig en bakform och baka en kladdis?
Så kan vi myspysa o äta den när han kommer hem. Hihi blir säkert inte så, troligtvis kommer jag att sluta med att ja sitter vid datorn iaf, det brukar bli så.
Guuud vad jag saknar han, sen på Torsdag åker jag med malins familj till Borgafjäll, blir najs.
Måndag - Träning
Tisdag- Norsjö ♥
Onsdag- Träning
Torsdag - Borgafjäll !

Sen kommer vi hem på tisdag, och då hämtar vi nog upp jonas så han får följa mig hem !, om han inte lanar så dvs.

hmm.. nu ska ja leta upp några sånnadär Najsa bilder som ingen sett förut...


Fällfors !
 Forciie gubben!
 
Simon, aldrig en tyst minut med dig inte !
 Jag i en blå verson  
Sommaren 07 med dig.
  Du kommer alltid att vara bäst av alla.
 Även om bilden är uppochner så är vi coola brudar
  Vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0