Marley och jag

Tjenna, har inte skrivit på länge känns det som, men men, ska försöka skriva ett par rader nu.

Igår
Hände väll inte sådär rikligt mkt, vaknade 20 i ett och direkt ja vakna ringde jag Jonas, han hade bett mig ringa mellan tolv och fyra. Så ja passa på att slå en pling åt han : )
Vi prata tills hans ström var slut och under tiden ja prata med Jonas så hann Cissi och Frida ringa också, och sen försökte ja koppla in jonas också, men då försvann han lixom :)
Tokaspajken :)
Nejmen vi bestämmde oss iaf för att åka på bio. Alltså jag Cissi Frida Ewe och Vickan :)

Sååå.. när ja väl lyckades dra mig upp och "tväråt" en grapefrukt och drog ner till stallet ;)
Gjorde allt klart o tömkörde Grå ett litet tag, och sen bar det av hem igen ;)


Gjorde mig som klar för bion, och fick skjuss till e4an av pappa. Bion var typ bra tycker jag, helt klart  värd att se!



Det handlade alltså om den här lilla sötsaken !,
jag skulle också vilja ha en sån liten sötknopp till hundvalp !
Tycker endå att alla borde se den, hihi bara för att jag är en såndär som börjar flänna så fort det blir lite sorgligt,
Men ändå.. Den var bra !





Det blev väldigt sent för mig inatt, var ute och gick med Hanna ett tag för vi hade en hel del att prata om.
Var där till ett, när rickard kom dit :)
Sen la ja mig typ o skulle sova, men klockan 4 hade ja fortfarande inte somnat :(
Menmen,, trotts alla om och men så har jag tagit mig upp idag !

Wellwell, allt för mig, ska nog städa mitt rum nu och sen dra vidare till stallet.
Ikväll ska jag se wipeout och kanske sanningens ögonblick också, men. Jag tycker ändå att ja borde ta ett bad, det var ju så jäkla längesen sist nu.

Mjaaaou !

Kommentarer
Postat av: ly

hade glömt säga att din design är super fin :]

2009-04-05 @ 21:07:17
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0