Hemska tankar

Hejhoppla.
Sitter nu här på skolan i datan, och vi sitter och pratar om döden, vilket kanske inte är helt roligt.
Vi börja prata om att en som jag vets pappa har druknat, och jag har även fler runt om mig som gjort det, sen slängde jag en tanke på Marcus,
 Marcus Degerman. Jag kännde inte killen alls, men jag har en vän som var riktigt nära vän med Marcus som liten, och inte tänka på Marcus familj, att veta att man kanske aldrig kommer hitta honom.
Fyfan säger jag bara, så fruktansvärt otäckt, tänk bara tanken att åka rakt ner i vattnet, och ens sista tanke är att man aldrig någonsin mer kommer att komma upp. Och aldrig få berätta för sin familj och vänner hur mycket man älskar dom.
Tanken skrämmer mig verkligen, och jag lider verkligen med alla er som förlorat någon nära.
*1990-01-11 - †2008-01-20 Vila i frid Marcus Degerman


Kommentarer
Postat av: Micaela.

Jag brukar också tänka såna tankar ibland, man blir verkligen ledsen..



Och man ska ALDRIG köra skoter på isen.

2009-04-28 @ 10:54:58
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0