Hallelujah, han handla i lule

Dagen har rullat på ganska bra må ja säga, fick veta lite betyg av stybbe/rattnalle/björne whatever.. blev väll inte sjuhimlarns glad med vafan, jag ska inte ens gå hotell så spela roll?

Iaf såå har jag gjort klart referatet på svenskan, som jag skrev om Erika Nyberg. Så nu vet ja allt om henne, trevligttrevligt!
hihi nämen annars då? Jag tycker int att de finns så mkt att skriva om dagen, efterssom den lixom har vart en vanlig dag.
Vi gick tyvärr till halv fyra, vilket jag tycker är jättesent, så det var dagens minus.

Dagens pluss var kanske... hm fåse?..
Har träffat en del folk från gamla klassen, typ Eve Pontus, kim o Fredde,okej det va inte så många,,, just ja.. dessutom åkte ja med boobie hem i bussen.
Hon har köpt en balklänning och jag är SÅ AVUNDSJUK, ja vill å :(
Men min pojkvän är så tråkig hihihi, förlåt älskling.

Ikveel har ja ridit i Ersmark, och det gick väll hyffsat bra ändå, vågade mig på en meter, vilket jag inte gör alla dagar, så det va nå possetivt iaf.

Valborgs snart då i byske, blir en favorit i repris ifrån förra året, så puss på det.

Sen i helgen kommer min älskade älskling hitåt får ja hoppas, jag vågar ju inte sova helt ensam hemma från onsdag till söndag heller :O näedu!
Saknar han rå mkt, sen känner jag att jag börjar bli ganska "smått" arg på hans jävla röstbrevlåda BLÄ PÅ DEN.

 
-05

Kommentarer
Postat av: hanna brallan

fy fan =D

2009-04-28 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0