Freda, hos LB

Gumörrongumörron.
Nu är ja hemma och ska snart till LB, jag Susse och Malin sk nämnligen dit och mysa : )
Blir lite kul att få se vars linnea riktigt bor, och så :)

Hihiihi.. finns inte mke att berätta om dagen, bara att det var nått som gick lite snett när vi for hem?!
Fattar inte riktigt vad. För jag har inte valt någons sida. Och dig det handlar om
, jag vet att du kommer läsa det här, och jag fattar inte riktigt vad du har att sura för, och den där blicken jag fick i bussen. Jaa.. om blickar kunde döda.
Fattar verkligen noll om det där. Vad äre du tycker jag gör fel?
Jag tänker inte välja bort henne bara för att du kanske vill det. Det tänker jag bara inte.
Även jag och Hon har känslor som alla andra. Förstår egentligen inte vad du håller på med för barnsligheter?
Jaa det lär jag nog aldrig förstå.

Hursomhelst hoppas jag att ni andra får en lika trevlig kväll som jag nog kommer få!
Slå en pling kanske? : ) 

 
KYSS OCH GOODBAJJ

Kommentarer
Postat av: Hanna

du borde nog prata med mig innan du skriver en massa :) okej ?

2009-04-04 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0