Ensammen hemma

Mor och Far är i Wien, och jag sitter här hemma i Ostvik själv. Lyssnar på min tabok som ska vara "utläst till imorrn "
Vilket inte ens lite kommer att hända, hoppsan kerstin säger vi på de.
Somsagt så är jag ensam hemma tills på söndagkvell, fast de e klart, jag har ju Sara o Ola bara några meter bort så, jag lär nog överleva.

Idag slutade jag 20 i ett, och som vanligt var vi på skeria, det var inte helt min dag kan ja väll säga, jag skulle göra egen majonäs, och den skar sig, hoppsan kerstin det såg bara ut som ekkelpekkel, men men vi fixare ju iaf, så den gick o äta !
Annars gick det ju bra, jobbade med Mackeboy och det gick faktiskt bra, vi gjorde Citronsorbet, och fläskfilé och hasselbackspotatis. MUMS, jag är fortfarande mätt, så det blir en lättare middag för mig.

Kan be om ursäkt för gårdagen, bara ni i min klass som förstår, men jag bör ändå be om ursäkt om ja sabba stämningen men ja hatar henne så jävla mkt, fast det vet ni redan, fyfan, hatahatahata !

Imorrn blire byske, så först ska ja ju på skolan, och ta dagen som den kommer, efter det blir det stallet som skall göras, sen ska jag laga nån egen middag, och jag tror det blir en kasslerröra och pasta, hihi låter inte så gott men det är mumsimums.

nej nu ska ja ta mig nå i magen och dra ner till stallet, håller desstom på att städa i tvättstugan åt mamma, och det går ganska bra faktiskt.

bjussar på en bild ifrån idag :

Kommentarer
Postat av: lyyy

PARTY HOS JENNY HELA HELGEN ;)

2009-04-30 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0