Bloggen har vaknat till liv.

Tjenahoppsan.
Har inte skrivit på jättejätte länge och det ber jag verkligen om ursäkt för. Jag får skylla på att jag haft en hel massa att tänka på och göra sista tiden, men nu äntligen sitter jag här igen och skriver ett fint litet inlägg.. och ja gissar att det kommer bli ganska långt, men somsagt så vet man ju aldrig.

Hmm få se.. vet inte ens vart jag ska börja.
Tävlingen i helgen gick oerhört bra, är helnöjd över hela lördan och Grå var världsklass! Dessutom slog vi rekord på % med varandra såg ja också när ja kom hem. Sen gick det också väldigt bra för linnea och Papito, som lyckades få en placering i LB ! Så ett stort grattis till dom!

Nåvär annars då? vad händer?... njaa det är väll som vanligt, Tisdagen igår alltså fick jag spendera med min underbara älskling, vilket inte är helt fel !
Vi roade oss med att se en film med ett kostigt namn som Jenny inte fatta ett dugg av, och efter de så gick vi till Anders, oj FÖRLÅT, Lunkan. Sen drog Jonas därifrån i typ en timma, så då satt ja där med Lunkan i hans lägenhet o vi prata och skratta en hel massa. Efter ett tag kom Alvin också, men han for typ direkt o hämta Ludde, och däremellan kom Jonas tillbaka.
Hahaha det är ena roliga pojkar hela hopen, hahahahaha !

Iaf så minns jag inte när vi gick hem, 10 halv elva kanske,
 och vi gick inte förbi på Ica eller Statoil som planerat,
omg asgarvar dära...
När somna vi då? Vette fanken, jag tappar typ tidsbegreppet när ja är med Jonas, eller ja det är klart, tiden går fort när man är med någon man älskar, Menmen så blev det ändå inte så sent igårkväll.
Vi vaknade båda två pigga o glada innan klockan 6 i morse, och väntade på att Mamma skulle ringa o kolla om ja va vaken, och när hon ringde så tog vi en Dusch, sen vare dags för mig att gå till bussen.

Idag har jag lagat min tre rätters lunch på Skolan som slutade som såhär:
Räkcocktail
Plankstek
Pannacotta med Hallonkräm

Mumsfillibabba blev det, enligt min Familj iaf, Tycker det var riktigt kul att hela familjen var samlad, Mamma Pappa Sara Och Nils.

Nu om 27 min precis nu börjar Rent hus, som jag har i läxa att kolla på.. skippade tillome träningen för det !

På Fredag gott folk, hoppas jag på att få jobba lite på Nordanå, efterssom dom sökte två st som ville jobba och såklart så ställer jag och Malin gärna upp tilsammans !

Nejnu, nu ska jag ge mig med detta skrivande och jag lovar att försöka att skriva mer än vad jag gör i nu läget, för det känns som om jag börjar snart vara klar med saker o ting.

Sen Jonas
Du är det finaste jag har.
Jag kärlekar dig. f ö r a l l t i d

Kommentarer
Postat av: ellan

Jättekul att du börjat blogga igen! :D

Förövrigt så lät den där trerättersmiddagen otroligt god!

2009-04-24 @ 09:54:17
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: hanna brallan

ja äntligen har man något o läsa =D

2009-04-24 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0