Åkargatan 28b

Hejsan hoppsan, så var man här igen.
Alltså i Norsjö för den som inte fattar :)
Idag har endå vart en trevlig dag, fick sova ända till 10över sju imorse !, efterssom ja duscha igårkväll åså, åt mig lite frulle. sen gick ja till bussen där ja träffa Emz .
Första lektionen var gympa, och ja gick såklart till Nordanå efterssom att vi är där varje Tisdag, vi spela lite badminton,, aah faan, ja suger på att stava :S..
Efter gympan så vare att snabbduscha o  tillbaka till skolan igen, och sen hade vi engelska oxh matte.
Efter lunchen som var 10över 12 så gick vi till Rattnalle, och fick veta betyg på proven som skrevs, och jag fick VG+ !
Mkt glad är jag nu osv.

Gick därefter till Anderstorp, Japp, VI GICK !
Vi skulle nämnligen se nån show som estetarna gjort, bla var viktor, olle o micke med från byske.
Innan ja gick in i aulan så träffa ja Patapatata, jeeå, patrik himself. HAHAHA, jag skrämde han nästan :)
Nog om han, efter showen fick vi sluta iaf, klockan blev väll nästan tre?.
Ringde till massa folk som går på a-torp, man nädå, bara för att jag är där så hade alla andra slutat :(.
En som jag ringde var Niklas Erholtz, Fyfasiken så jag saknar den killen.
Världens finaste, fasst det vet nog alla redan !

Åt på subway efterssom ja som inte orka göra nått här ;)
Nu ska ja iväg till Ica, och köpa some stuff,
Med stuff menar jag såklart gåttegått, nämen vi får se, ja hade nästan tänkt slänga ihop en kladdkaka tills ikväll :)..
undrar vad älskling tycker om den idén, jaja allt för mig.
fick bli en gammal bild på min vän Jonas :)


Over and Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0